Ferrari 488 GTB: ταχύτατους γύρους στην πίστα για τον επαγγελματία οδηγό, συναρπαστική ακόμα και για τον μέσο οδηγό στο δρόμο

Ferrari 488 GTB: ταχύτατους γύρους στην πίστα, συναρπαστική ακόμα και για τον μέσο οδηγό στο δρόμο
Το youtube είναι γεμάτο από βιντεάκια με γκάφες και ατυχήματα περήφανων ιδιοκτήτων Ferrari που μη γνωρίζοντας τι οδηγούν ή υπερεκτιμώντας τις οδηγικές τους ικανότητες καταφέρνουν να πληγώσουν το εγώ τους και δυστυχώς και την μονάκριβη Ferrari τους.
Τα σχόλια πέφτουν βροχή με ατάκες του τύπου : «κουλαμάρα μου θες και Ferrari...»

Η 488 GTB έχει ευχάριστα νέα για όλους αυτούς αφού με το σύστημα SSC2 (Side Slip Angle Control System) σου επιτρέπει να εκμεταλλεύεσαι στο έπακρο τα δυναμικά χαρακτηριστικά της Ferrari 488 GTB υπερστρέφοντας  μέχρι μια συγκεκριμένη γωνία. Το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου ρυθμίζει αυτόματα την πλαγιολίσθηση και δεν ξεφεύγει από μια συγκεκριμένη γωνία αποφεύγοντας το τετακε και την έξοδο από το δρόμο.

Με 670 ίππους από τον V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων σίγουρα θέλει σύνεση στο γκάζι και θα αποτελέσει πραγματικό σχολείο οδήγησης για όποιον τυχερό βρεθεί πίσω από το τιμόνι της.

Πραγματικό διαμάντι τεχνολογικά άλλα και σχεδιαστικά όπως μας έχουν συνηθίσει άλλωστε οι Ιταλοί.
Το μόνο ίσως που μας ξένισε λίγο είναι ο ήχος του V8 που σίγουρα δεν είναι κακός άλλα δε θυμίζει σε τίποτα τα κτήνη από το Maranello με τους V12 και τον χαρακτηριστικό τσιριχτό ήχο της Scuderia Ferrari.

Κινητήρας V8 3.902 κ.εκ 
Ίπποι 670 στις 8.000 σ.α.λ 
Ροπή 760 Nm στις 3.000 σ.α.λ.
0-100 χλμ/ώρα  σε 3 δευτερόλεπτα
0-200 χλμ/ώρα σε 8,3
Βάρος 1.370 κιλά
Μέση κατανάλωση 11,4 λίτρα/100
260 γρ/χλμ εκπομπές CO2.