Η όγδοη γενιά του Golf θα έχει τετρακίνηση και 400 άλογα

Είτε σου αρέσει, είτε όχι, αποτελεί σημείο αναφοράς. Το VW Golf GTI, ως πρωτοπόρος των hot hatches,  είναι το απόλυτο μέτρο σύγκρισης για όλα τα GTI. Λογικό είναι λοιπόν, τώρα που η τεχνολογία τρέχει και οι κατασκευαστές παρουσιάζουν θηριώδη hot hatches (όπως το Honda Civic Type- R), η VW να ετοιμάζει κάτι… ξεχωριστό για την όγδοη γενιά του Golf.

Και τι είναι αυτό το ξεχωριστό; Τρεις συν μία εκδόσεις του GTI με κλιμακούμενη ιπποδύναμη και απόδοση.Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, κάτω από το καπό της 8ης γενιάς του Golf θα υπάρχει το ίδιο μοτέρ με το Golf R του 2016. Το δίλιτρο τετρακύλινδρο ΕΑ888 θα συνεργάζεται με ένα μηχανικό εξάρι κιβώτιο, ή ένα αυτόματο σειριακό επτά σχέσεων. Όμως, τα μεγάλα νέα, δεν είναι εδώ.

Το νέο Golf θα έχει τρία πακέτα επιδόσεων, στην έκδοση GTI: Η έκδοση GTI Classic, θα έχει 265 άλογα, η GTI Performance 300 και η GTI Club Sport 326. Η VW έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι σχεδιάζει και την παραγωγή του Golf R400, το οποίο θα έχει ιπποδύναμη (όπως λέει και το όνομά του) 400 ίππων και τετρακίνηση. Σε αυτή την περίπτωση, δεν αποκλείεται να “δανειστεί” τον 2,5 TFSI του Audi RS3, καθώς και να φορά το νέο DSG κιβώτιο 10 σχέσεων. Σε αυτή την περιπτωση, οι πληροφορίες το θέλουν να κάνει τα πρώτα 100 χαω από στάση σε περίπου 4 δευτερόλεπτα και την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά περίπου στα 280 χαω.

Θέμα σύγκρισης με την τρέχουσα γενιά, που παράγει 210 ίππους και κάνει το 0-100 σε 6,3 δευτερόλεπτα, δεν υπάρχει. Θέμα ανταγωνισμού όμως, υπάρχει. Όταν έρχεται το Civic Type R με 306 άλογα και 270 χαω τελική, ή όταν έρχεται το Focus RS με 345 άλογα, λειτουργία overboost και drift mode, η VW βρίσκεται με το καλημέρα πίσω από τον ανταγωνισμό.

τι θα κάνει λοιπόν για να τον χτυπήσει; Προφανώς, μαθαίνουμε από τη Γερμανία, το νέο Golf, του οποίου θα προηγηθεί μια facelift version της τρέχουσας γενιάς το 2016 και θα παρουσιαστεί το 2018 (το GTI αναμένεται το 2019), θα προσπαθήσει να “φορτωθεί” με τεχνολογία, χωρίς να φορτωθεί με βάρος.

Για την ακρίβεια, αναμένεται να είναι ως και 100 κιλά ελαφρύτερο από την τρέχουσα γενιά, ενώ οι Γερμανοί σχεδιάζουν ένα εξειδικευμένο infotainment περιβάλλον μόνο για το GTI καθώς και μια plug in-hybrid έκδοση, όπως και εντυπωσιακά αεροδυναμικά βοηθήματα. Καλά όλα αυτά, αλλά και πάλι, κάτι λείπει. Ή μήπως θα πρέπει να περιμένουμε τις εκπλήξεις που μας ετοιμάζει η VW;