Με 308 ίππους από 1,6 λίτρα, αυτό το Peugeot είναι αρρώστια!

Η Peugeot φαίνεται ότι έχει πάρει πολύ ζεστά την επιστροφή της στα σαλόνια του μηχανοκίνητου αθλητισμού και να γράψει ιστορία πιο χρυσή και από αυτή που έγραψε το 205 ή το 206. Έτσι, αφού οι Γάλλοι βλέπουν ότι η πλατφόρμα του 308 "σηκώνει" πολλά, αποφάσισαν να μας αρρωστήσουν. Έφτιαξαν μια αγωνιστική έκδοση του 308 Gti με πρησμένα φτερά, τεράστιους τροχούς και μια γιγαντιαία φτερούγα μεταξύ άλλων. Όπου "άλλων", είναι το μοτέρ των 1,6 λίτρων που αποδίδει 308 ίππους, με την Peugeot να αφήνει να εννοηθεί ότι θα το κάνει δυνατότερο! 


Σχεδιασμένο από τους ανθρώπους του σχεδιαστικού τμήματος της Peugeot, με τις γενναιόδωρες αναλογίες και τις αεροδυναμικές σχεδιαστικές του γραμμές, το PEUGEOT 308 Racing Cup, κατα-δεικνύει εμφανώς τα τεχνολογικά του χαρίσματα, που έχουν κατά καιρούς δοξάσει τη μάρκα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το πακέτο προορίζεται να ενθουσιάσει και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες, που αναζητούν κυρίως τις επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση. Για τα δύο παραπάνω χαρακτηριστικά υπεύθυνος είναι ο γνωστός 1,6άρης κινητήρας THP που φιλοξε-νείται και κάτω από το καπό του 308 GTi by PEUGEOT SPORT, με τη διαφορά ότι στο 308 Racing Cup η ισχύς είναι αυξημένη κατά 38 ίππους, φτάνοντας τους 308, και αυτό μόλις στην πρώτη φά-ση εξέλιξής του!

Οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT δούλεψαν σκληρά εστιάζοντας την προσοχή τους στο PEUGEOT 308, και η προσπάθεια αυτή απέδωσε τον καρπό της εμπειρίας και της τεχνογνω-σίας τους, που δεν είναι άλλος από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το πιο ριζοσπαστικό μο-ντέλο στην γκάμα της μάρκας. Ανικανοποίητοι όμως από το αποτέλεσμα, και παρά την επι-τυχία του συγκεκριμένου προϊόντος, οι μηχανικοί της PEUGEOT SPORT προχώρησαν ένα βήμα παραπέρα, υλοποιώντας τη σύλληψη και μίας αγωνιστικής έκδοσης του μοντέλου. Και αυτό το βήμα από το δρόμο στην πίστα οδήγησε στη δημιουργία του PEUGEOT 308 Racing Cup!

  Κομψό και ταυτόχρονα αγωνιστικό παρουσιαστικό

Η εμφάνιση, οι καμπύλες και η αεροδυναμική του σιλουέτα, δίνουν μία πρώτη ένδειξη για το DNA του μοντέλου. Βασισμένο στο PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για την προσωπικότητα και τον ισχυρό του χαρακτήρα, το 308 Racing Cup έρχεται να προσθέσει το δικό του μυώδες παρουσιαστικό.
Τα φτερά φάρδυναν ώστε να δεχτούν τους μεγαλύτερους τροχούς, προσδίδοντας έτσι στο PEU-GEOT 308 Racing Cup μία μοναδική αθλητική εμφάνιση, που γίνεται αντιληπτή κυρίως από το εντυπωσιακό συνολικό του πλάτος, που φτάνει τα 1,910χλστ.(106 παραπάνω από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT).
Το μεγάλο σποϊλερ που δεσπόζει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες του WTCC.
Ειδικά σχεδιασμένοι για το 308 Racing Cup είναι και οι προφυλακτήρες εμπρός και πίσω καθώς και ο μπροστινός διαχύτης, εξασφαλίζοντας έτσι, εκτός από την αεροδυναμική σταθερότητα και μία πιο επιθετική εμφάνιση.
Στην ίδια κατηγορία εντυπωσιασμού αλλά και χρηστικότητας βρίσκονται και οι 18άρηδες τροχοί που μπορούν να φορέσουν ελαστικά είτε slicks, ή βρόχινα (27/65).

Εργαστήριο τεχνολογίας

Ο κινητήρας THP των 1.6 λίτρων είναι ο ίδιος που κινεί και το 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Οι ειδικοί του τμήματος κινητήρων της εταιρείας στο Vélizy φρόντισαν να κάνουν ακόμα πιο «κο-φτερή» την απόδοσή του, στοχεύοντας σε ένα πολύ ψηλότερο επίπεδο όπως αυτό που επικρατεί στις πίστες των αγώνων. Έτσι, και με την τοποθέτηση του υπερσυμπιεστή από τον κινητήρα του 208T16, το PEUGEOT 308 Racing Cup ξεπέρασε ήδη το κατώφλι των 308 ίππων. Η διαρκής δου-λειά στην εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα δώσει την ευκαιρία επίτευξης ακόμα καλύτερων και πιο ριζοσπαστικών επιδόσεων.
Το PEUGEOT 308 Racing Cup δανείζεται επίσης και τμήματα της ανάρτησης από το μοντέλου δρόμου, όπως τα ψαλίδια και ο πίσω άξονας. Σε άλλους τομείς, οι μηχανικοί πραγματοποίησαν δραστικές παρεμβάσεις όπως είναι για παράδειγμα οι 6πίστονες δαγκάνες των φρένων, ώστε να καταστήσουν το αυτοκίνητο ανταγωνιστικό στην πίστα. Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί και σειρι-ακό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ οι αλλαγές πραγματοποιούνται από τα ειδικά «paddles» στο τιμόνι.
Μεγάλη προτεραιότητα, όπως ήταν αναμενόμενο, έχει δοθεί και στο συνολικό βάρος του PEU-GEOT 308 Racing Cup, το οποίο και υπολογίζεται να κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.050 κιλών.

Ένα μοντέλο με διεθνή καριέρα

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωτα-θλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.

Ένα προκλητικό κοκτέιλ για την έκθεση της Φρανκφούρτης 

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 17 Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια, μετά τους προβολείς της έκθεσης, σειρά έχει η δράση στην πίστα όπου το αυτοκίνητο θα παρουσιάσει για 1η φορά ‘live’ τις ικανότητές του στο κοινό, στην πίστα του Paul Ricard, στη Γαλλία, France, σε μία δοκιμή επίδειξης κατά τη διάρκεια του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος GT (24-25 Οκτωβρίου).


Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Τύπος: 1.6λίτρα THP από το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (υπερσυμπιεστής από το 208 T16)
Ισχύς: 308hp
Κυβισμός: 1,600cc
Μέγιστη ισχύς : Τουλάχιστον 308hp
Διάμετρος εξαγωγής: 70mm
Ρεζερβουάρ: standard
Ψεκασμός: άμεσος, υψηλής πίεσης


Μετάδοση
6τάχυτο σειριακό κιβώτιο, με paddles αλλαγών στο τιμόνι

Πλαίσιο
Δομή: πλαίσιο ενισχυμένο με πιστοποιημένο roll cage βάσει προδιαγραφών της FIA
Αμάξωμα: ειδικοί προφυλακτήρες και φτερά εμπρός και πίσω
Παράθυρα: πλαστικά πίσω πλευρικά παράθυρα και πίσω παρμπρίζ
Βάρος: minimum: 1,000kg / maximum: 1,050kg
Κατανομή βάρους εμπρός/πίσω: 63% / 37%
Ρυθμιζόμενο ίχνος/κάμπερ/ύψος από το έδαφος/κλίση πίσω πτέρυγας/αμορτισέρ (απόσβεση συμπίεσης & επαναφορά)

Διατάσεις
Μήκος: 4,288mm (χωρίς την πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC)
Πλάτος: 1,910mm
Μεταξόνιο: 2,620mm
Ειδικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες και φτερά

Αεροδυναμική
Εμπρός αεροτομή
Πίσω πτέρυγα προδιαγραφών WTCC

Ζάντες/τροχοί
Ειδικοί 10” x 18”
Ελαστικά Slick και βρόχινα (27/65)