Η Hyundai αναρριχήθηκε στην 7η κορυφαία μάρκα αυτοκινήτου

Η Hyundai έχει κάνει άλματα προόδου και συνεχίζει να κάνει

• H Ηyundai Motor κατακτά την 39η θέση στην ετήσια κατάταξη αξίας της μάρκας της Interbrand σε παγκόσμιο επίπεδο 

• Η Hyundai Motor βαθμολογήθηκε ως κορυφαία κορεατική μάρκα αυτοκινήτου και βρίσκεται στον αριθμό 7 του κλάδου

• Η μάρκα αυξάνει την αξία της σε $ 11,3 δισ,., αύξηση της τάξεως του 8,5% από το 2014

Η Hyundai Motor είναι η 39η μεγαλύτερη μάρκα στον κόσμο, σύμφωνα με τα νέα αποτελέσματα που μόλις κυκλοφόρησαν από τους ειδικούς της Interbrand παγκοσμίως.

Σημειώνοντας αύξηση 8,5% στην αξία μάρκας από το περασμένο έτος, που ανέρχεται σε $ 11,3 δισ, η Κορεατική εταιρεία είναι επίσης η έβδομη μεγαλύτερη μάρκα της αυτοκινητοβιομηχανίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Κατά την τελευταία δεκαετία η Hyundai Motor έχει αυξήσει την αξία της κατά περισσότερο από $ 7 δισ, σημειώνοντας άνοδο 36 θέσεων και καθιερώνοντας την μάρκα ανάμεσα στα μεγαλύτερα ονόματα στον πλανήτη.

Έχοντας μπει σε μια εντατική περίοδο αλλαγών, που χαρακτηρίζεται από το ευρηματικό και συναισθηματικό μάρκετινγκ, η Hyundai Motor έχει ενισχύσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας από τους πελάτες. Δημιουργώντας ένα ενισχυμένο προφίλ σε όλους τους τομείς του πολιτισμού, του αθλητισμού, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και με νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα, η Hyundai Motor έχει αναβαθμίσει το προφίλ της ως μια μάρκα που φροντίζει τους πελάτες της και συνδέεται μαζί τους ανά τον κόσμο.

Αναγνωρίζοντας την εξαιρετική αυτή επίτευξη, ο Mike Rocha, Global Brand Valuation Director της Interbrand δήλωσε : «Παρά το υπερ-ανταγωνιστικό περιβάλλον, η Hyundai έχει καταφέρει να ενισχύσει την παγκόσμια παρουσία της μέσα από μια αξιοσημείωτη βελτίωση των προϊόντων της και της εικόνας της μάρκας. Η συνεχής δέσμευση της Hyundai Motor να παρέχει μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη με κάθε ευκαιρία, βοηθά να την τοποθετήσει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία ως μια πραγματικά διαφοροποιημένη μάρκα σε πολλές αγορές σε όλο τον κόσμο. ”

Αντίστοιχα ο κ. Won Hong Cho, Chief Marketing Officer της Hyundai Motor, δήλωσε: «Το 2015, η κατεύθυνση Modern Premium της μάρκας έχει γίνει πιο ορατή και σύντομα θα ακολουθήσουν ακόμη πιο συναρπαστικές καινοτομίες. Κοιτώντας προς το μέλλον, βλέπουμε τους εαυτούς μας να παίζουν κεντρικό ρόλο στον επαναπροσδιορισμό της μετακίνησης και τη διαμόρφωση της με επίκεντρο τον άνθρωπο. Για να φθάσουμε εκεί, υποσχόμαστε να γίνουμε μια εταιρεία πραγματικά στοχευμένη στη φροντίδα, όχι απλά μια εταιρεία που αρέσει στο κοινό για τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει, αλλά μια εταιρεία που έχει αγαπηθεί για το τι αντιπροσωπεύει. ”

Εστιάζοντας στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη μέσω μιας προσέγγισης φροντίδας, η Hyundai Motor έχει προχωρήσει πρόσφατα στην ηλεκτρονική διαδικασία πώλησης οχημάτων και διερευνά νέους τρόπους να αλληλεπιδρά με τους πελάτες της ώστε να γίνει ένας πολύτιμος εταίρος στη ζωή τους. 

Η κατάταξη της Hyundai Motor την τελευταία δεκαετία (Interbrand):

Έτος Γενική Κατάταξη Αξία μάρκας (Δισ.$)

2015                        39    11.3

2014                       40    10.4

2013                        43        9.0

2012                        53    7.5

2011                        61    6.0

2010                        65    5.0

2009                        69    4.6

2008                        72    4.8

2007                        72    4.5

2006                        75    4.1

Το top 10 της αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2015 :

Κατάταξη   Εταιρεία     Αξία Μάρκας (Δισ.$) 

1               Toyota 49.0

2                  BMW 37.2

3               Mercedes-Benz 36.7

4                Honda 22.9

5                    VW 12.5

6                   Ford 11.5

7                Hyundai 11.3

8                   Audi 10.3

9                Nissan 9.0

10              Porsche 8.0

Οι βαθμολογίες της Interbrand υπολογίζονται βάσει των ισολογισμών των εταιρειών σε συνδυασμό με τις δραστηριότητες μάρκετινγκ, ενώ αντανακλά επίσης τη δυνητική κερδοφορία της κάθε μάρκας.