Το 2017 έρχεται το Fiat 124 Spider Abarth!


Οι πληροφορίες μας για την αναβίωση του Fiat 124 Spider επιβεβαιώθηκαν, έστω και αν το "αδελφάκι" του Mazda MX-5 δεν έχει τους 160-170 ίππους που περιμέναμε στην ευρωπαϊκή version του, αλλά 138. Και, για να βρισκόμαστε σε δουλειά, τώρα, οι πηγές μας επιμένουν ότι πλησιάζει η ώρα για το... μεγάλο νέο. Ακόμα μεγαλύτερο από την ίδια την παρουσίαση του αειθαλούς ΜΧ-5 και την επιστροφή του 124. Γιατί, καθώς φαίνεται, ο... καιρός γαρ εγγύς, για την ώρα που τα 124, όμως με τα λογότυπα της Abarth και τον χαρακτηριστικό σκορπιό, θα κάνουν πολλούς να χάσουν το χρώμα τους.


Ας μην το κουράζουμε άλλο: Οι πηγές μας από την FCA (και όλοι ξέρουμε πια ότι το TopSpeed.gr έχει καλές πηγές) λένε ότι το 2017, θα παρουσιαστεί η Abarth έκδοση του 124, για να διατεθεί στην αγορά το αργότερο ως το 2018. Και, όπως φαντάζεσαι, θα έχει όλα τα καλούδια που έχουν τα αυτοκίνητα με τον σκορπιό στο σήμα τους: Περισσότερα άλογα από τις νορμάλ εκδόσεις, καλύτερες επιδόσεις, βαβούρα από τις εξατμίσεις, σκληρά αμορτισέρ, εντυπωσιακά bodykits και πολλά ακόμα. Επιτέλους! Ένα πισωκίνητο (σύγχρονο) Abarth!


Update: Ο επικεφαλής marketing της Abarth, Fabrizio Simoni, επιβεβαίωσε την πρόθεση της εταιρείας να προσφέρει Abarth έκδοση του 124 Spider, καθώς και του Fiat 500X, ενώ ήδη έγινε μια πρώτη παρουσίαση του πώς θα είναι σε κλειστή εκδήλωση στο σαλόνι του Los Angeles. Από εκεί, προέκυψε και μια άλλη βόμβα: Ότι με την ισχυρή έκδοση του Abarth 124 Spider, η Fiat ετοιμάζεται να τρέξει στο WRC!!!


Tip: Αυτό είναι παλιότερο rendering του Abarth

Όπως καταλαβαίνεις, επίσημες λεπτομέρειες για το Abarth 124 Spider δεν υπάρχουν ακόμα, αλλά, μιας και ξέρουμε ό,τι χρειάζεται για τη στάνταρ έκδοσή του, η ομάδα του topspeed.com επιστράτευσε τον "συνήθη ύποπτο" David Kiss να κάνει ένα rendering του πώς θα είναι το Abarth 124 Spider, βασισμένο, φυσικά, στη σχεδιαστική γλώσσα του υπάρχοντος Fiata. Και το οποίο βλέπεις στην πρώτη φωτογραφία, στην κορυφή της σελίδας.

Με δεδομένο ότι η Mazda μας το ξέκοψε πως θα υπάρξει δυνατότερη έκδοση του MX-5, αλλά και λόγω του γεγονότος ότι δεν υπάρχουν και πολλά γρήγορα ανοιχτά πισωκίνητα που να μην κοστίζουν όσο... τα ακίνητα της μισής Αττικής μαζί (αυτά πια δεν είναι και τόσο ακριβά), αντιλαμβάνεσαι τη σημασία αυτού του μοντέλου.

Το μεγάλο ερώτημα, τώρα, είναι το μοτέρ το οποίο θα φοράει η Abarth έκδοση του 124 Spider. Εδώ, υπάρχουν δύο αντικρουόμενες υποθέσεις, οι οποίες όμως, καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα: 200 άλογα! 

 
 Δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να καταλάβεις ότι αυτό είναι το στάνταρ Fiat 124 Spider. Το οποίο καθόλου δεν με χαλάει

Η πρώτη θεωρία, την οποία το TopSpeed.gr έχει γράψει καιρό πριν καν παρουσιαστεί το Fiata, θέλει την Abarth να επιλέγει τον τετρακύλινδρο των 1,75 λίτρων και 240 ίππων που γνωρίσαμε στην Alfa Romeo 4C και τη Giulietta QV (ναι, αυτή που ερωτεύτηκα και ο έρωτάς μας έγινε viral στο διαδίκτυο) αλλά με ένα downgrading στο πρόγραμμα, περιορίζοντας την ισχύ στους 200 ίππους.

Το άλλο σενάριο θέλει το Abarth 124 Spider να χρησιμοποιεί το ίδιο τετρακύλινδρο 1,4 λίτρων με τη στάνταρ έκδοση, αλλά "πειραγμένο", ώστε να αγγίζει τους 200 ίππους. Και γιατί να το κάνει αυτό η FCA; Απλά επειδή το συνηθίζει στις Abarth εκδόσεις να χρησιμοποιεί το ίδιο μοτέρ, αλλά "πειραγμένο".

Όπως και να χει, να περιμένεις άφθονο ελάφρωμα του αυτοκινήτου σε αυτή τη version όπως και άφθονη χρήση ανθρακονήματος. Και, με 0-100 χαω σε κάτι παρακάτω από 5 δευτερόλεπτα και τελική ανάμεσα στα 240 και 270 χαω, ο σκορπιός ετοιμάζεται να απλώσει τις δαγκάνες του σε όποιον τον στραβοκοιτάξει στο φανάρι. Θα κλάψουν πολλά παλικάρια εκεί έξω...