Lamborghini Huracan LP580-2 : Η πιο fun to drive Lamborghini είναι πισωκίνητη και η φθηνότερη


Παρά το γεγονός ότι η απόδοση έπεσε στα 580 από τα 610 άλογα της τετρακίνητης έκδοσης η Huracan LP580-2 είναι ακόμα πιο ποθητή και πιο ναζιάρα αφού κουνά την ουρά της κατά βούληση θυμίζοντας τις σκληροπυρηνικες και δύστροπες Lamborghini του 80.

Με την Huracan πληθώρα νέων εκδόσεων αναμένονται γύρω από αυτό πλαίσιο που στην ουσία πρόκειται για τον αντικαταστάτη της άκρως επιτυχημένης Gallardo. Μια από αυτές θα είναι η Superveloce, μια ακόμα «πιο ελαφριά» και «πιο γρήγορη» διατηρώντας τον V10 κινητήρα των 5,2 λίτρων με τα 610 άλογα άλλα και πισωκίνητη για μεγαλύτερη απόλαυση. Σίγουρη προσθήκη στη γκάμα του μοντέλου φαντάζει και η 580-2 Spyder και πιθανότατα και μια υβριδική Huracan όπως επίσης και συλλεκτικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής.
• 0-100km / h σε 100 χλμ/ώρα σε 100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα, μέγιστη ταχύτητα, τελική ταχύτητα των 320 χλμ/ώρα

Ας πάμε όμως στην φθηνότερη αλλά αυθεντική Lamborghini LP 580-2 Huracan που συνεχίζει την παράδοση της Lamborghini που είναι πιο ελαφριά και με επιδόσεις που τρομάζουν με επιτάχυνση  0-100km 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη τελική ταχύτητα τα 320 χλμ/ώρα.

Είναι ένα σοβαρό αυτοκίνητο για σοβαρούς οδηγούς που αναζητούν την μέγιστη οδηγική απόλαυση και απευθύνεται σε όσους θέλουν μια πιο έντονη εμπειρία οδήγησης με 580 ίππους στον πίσω άξονα και με μόλις 1.389 κιλά δηλαδή 33 κιλά ελαφρύτερη από την τετρακίνητη έκδοση με κατανομή βάρους 40% στο μπροστινό άξονα και 60% στο πίσω μέρος, εξαλείφοντας την υποστροφή στον μπροστινό άξονα και με ένα εντελώς νέο set-up
που αναζητεί την υπερστροφή ισχύος για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις και χαμόγελα ειδικά αν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργιά CORSA που είναι ρυθμισμένη ώστε να επιτυγχάνεται η υπερστροφή, υπογραμμίζοντας την αυθεντική συμπεριφορά κίνησης στους πίσω τροχούς. Οι άλλες δυο επιλογές που έχει στην διάθεση του ο οδηγός είναι η STRADA και η SPORT μέσω του κουμπιού στο τιμόνι ΑΝΙΜΑ  («ψυχή» στα ιταλικά) με την STRADA, για την καθημερινή χρήση, παρέχοντας μια μικρή υποστροφική συμπεριφορά και η SPORT για συναισθηματική οδηγική απόλαυση με μικρή υπερστροφική συμπεριφορά.


Η Lamborghini  Huracan LP 580-2 έχει διαφορετικού μεγέθους (εμπρός / πίσω) 19 "ζάντες Kari και με ελαστικά Pirelli PZero ελαστικά που αναπτύχθηκαν αποκλειστικά για το αυτοκίνητο με την κίνηση στους πίσω τροχούς. Τα φρένα δεν είναι κεραμικά για να πέσει και το κόστος άλλα οποίος θέλει μπορεί να πληρώσει γύρω στα 15 χιλιάρικα για να τα προσθέσει!


Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας V10 5.2 L αποδίδει 54 κιλά ροπής με το 75% αυτής να  διατίθενται ήδη από τις 1.000 rpm. Όπως και στις άλλες Huracan έτσι και η LP 580-2 διαθέτει απενεργοποίηση κυλίνδρων και  όταν δεν απαιτείται η πλήρης ισχύς του κινητήρα οι πέντε από τους δέκα κυλίνδρους απενεργοποιούνται προσωρινά μέχρι ο οδηγός να επιταχύνει και το σύστημα να επαναφέρει τους υπολοίπους κυλίνδρους. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει αντιληπτό από τον οδηγό αλλά η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται έως 11,9 l / 100 km (συνδυασμένου κύκλου) και το διοξείδιο του άνθρακα κατά 278 g / km.

Η αναλογία βάρους ισχύος είναι μόλις 2.4 κιλά ανα ίππο με την στρεπτική ακαμψία της Huracán LP 580-2 να είναι βελτιωμένη κατά 50% σε σύγκριση με την Gallardo LP 550-2.
Η Lamborghini χρησιμοποιεί ένα κιβώτιο Doppia Frizione (LDF) επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με αρχιτεκτονική που εξασφαλίζει ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων και περιλαμβάνει και ένα σύστημα για... εκτόξευση και μέγιστη επιτάχυνση από στάση.

Η Huracán LP 580-2 είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά Infotainment της Lamborghini
το System II, με μια οθόνη 12,3 "υψηλής ανάλυσης.

Οι προηγούμενες Lamborghini με κίνηση στους πίσω τροχούς συμπεριλαμβάνομένου και την προκάτοχό της, την Gallardo LP 550-2 είναι η Lamborghini Miura, η Countach και η Diablo που ήταν το απόλυτο αντρικό οχήματα με εναλλαγές από διασκεδαστικό σε τρομακτικό με το πάτημα του δεξιού πεντάλ!