Η Ford με το GT Race Car επιστρέφει στους αγώνες αντοχής και μας παρουσιάζει τους οδηγούς της


Η Ford θα επιστρέψει στην αγωνιστική δράση στον  αγώνα αντοχής του Le Mans 24 Ώρες το 2016, με την νέα γενιά του αγωνιστικού  Ford GT, μισό αιώνα μετά τον τερματισμό ρεκόρ με την εξασφάλιση και των τριών πρώτων θέσεων 1-2-3 στον περίφημο αγώνα με το φοβερό Ford GT40 το 1966.


Το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Ford GT είναι μια απόδειξη της Ford για τις ικανότητες της και τις καινοτομίες που εισάγει βασιζόμενο στο νέο υπέρ-υψηλών επιδόσεων της Ford, το GT που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2015.
Η Ford Chip Ganassi Racing αποκάλυψε τα ονόματα των οδηγών του νέου Ford GT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) της FIA για το 2016. Πρόκειται για τους Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla και Andy Priaulx.

Οι Marino Franchitti, Stefan Mücke, Olivier Pla & Andy Priaulx θα οδηγήσουν το νέο Ford GT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) με τη Ford Chip Ganassi Racing

Οι Richard Westbrook, Dirk Müller, Joey Hand & Ryan Briscoe θα οδηγήσουν το νέο Ford GT στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship, όπως έχει ανακοινωθεί

Ο Mücke θα πλαισιώσει τη Ford Chip Ganassi Racing στο Rolex 24 στη Daytona 

Η Ford τρέχει με δύο αυτοκίνητα στο WEC και με δύο στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship. Οι δύο ομάδες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους τον Ιούνιο σε μία κοινή προσπάθεια με τέσσερα αυτοκίνητα στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο, στο Le Mans 24 Hours, 50 χρόνια μετά τον ιστορικό τερματισμό 1-2-3. Το WEC θα επισκεφθεί τρεις ακόμα περιοχές στην Ευρώπη, Silverstone (Βρετανία), Nurburgring (Γερμανία) και Spa (Βέλγιο).
«Για να εξηγούμεθα, τρέχουμε για να κερδίσουμε» δήλωσε ο Dave Pericak, global director της Ford Performance.  «Για να αγωνίζεσαι σε τέτοιο επίπεδο χρειάζεσαι το καλύτερο αυτοκίνητο, την καλύτερη ομάδα και τους καλύτερους οδηγούς και για το Ford GT επιλέξαμε τους Stefan, Olivier, Andy και Marino.»
«Είμαι ενθουσιασμένος που βρέθηκα στο αρχηγείο της ομάδας στη Βρετανία για την παρουσίαση της ομάδας του WEC,» δήλωσε ο Chip Ganassi, αφεντικό της Ford Chip Ganassi Racing. «Όπως όταν ανακοινώσαμε τους οδηγούς του Ford GT για το πρωτάθλημα Weathertech Sportscar τον περασμένο μήνα, επιλέξαμε και πάλι γρήγορους, θαρραλέους και δοκιμασμένους οδηγούς στους αγώνες αντοχής. Είναι μία παγκόσμια ομάδα που τρέχει σε δύο πρωταθλήματα και ανυπομονώ να ξεκινήσουν οι αγώνες.» 
Ο Βρετανός Marino Franchitti είναι ειδικός στους αγώνες αντοχής και έχει τρέξει στο Le Mans πέντε φορές. Ο Γερμανός Stefan Mücke έχει πολλές νίκες WEC στο ενεργητικό του και είναι έτοιμος να διεκδικήσει μία θέση στο βάθρο στο Le Mans. Ο Γάλλος Olivier Pla, γνωρίζει επίσης από πρώτο χέρι τι σημαίνει άγριος ανταγωνισμός στο WEC. Ο Βρετανός Andy Priaulx είναι τρεις φορές νικητής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC), ενώ έχει κερδίσει στο Nürburgring 24 Hours και μία θέση στο βάθρο στο Le Mans.
Ο επικεφαλής της Ford Chip Ganassi Racing στο WEC – ο George Howard-Chappell – έχει ήδη οδηγήσει μία ομάδα στη νίκη στο Le Mans τρεις φορές.

«Ο απαράμιλλος ανταγωνισμός στο Le Mans 24 Hours κάνει και τη νίκη τόσο ξεχωριστή» δήλωσε ο Howard-Chappell. «Τα πάντα πρέπει να είναι τέλεια, αλλά ακόμα και τότε χρειάζεσαι την τύχη με το μέρος σου για να τερματίσεις πρώτος. Το Ford GT δημιουργήθηκε για την επιστροφή στο Le Mans και αυτοί οι τέσσερις οδηγοί γνωρίζουν καλά τι απαιτείται στο υπέρτατο επίπεδο ανταγωνισμού.»

Ο Mücke σύντομα θα καθίσει στο τιμόνι του Ford GT με την ομάδα IMSA Ford Chip Ganassi Racing για το Roar Before the Rolex 24 στη Daytona, 8-10 Ιανουαρίου. Ο Mücke θα είναι ο τρίτος οδηγός του  #67 Ford GT στο Rolex 24 στη Daytona, που πραγματοποιείται 30-31 Ιανουαρίου δίπλα στους Ryan Briscoe και Richard Westbrook.

Το νέο Ford GT είναι η επιτομή της καινοτομίας Ford στην αεροδυναμική και τη κατασκευή ελαφρού  αμαξώματος από ανθρακονήματα. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo Ford EcoBoost V6, ο ισχυρότερος EcoBoost κινητήρας παραγωγής όλων των εποχών.

Παρουσίαση τω οδηγών της Ford Chip Ganassi Racing για το WEC

Ο Marino Franchitti είναι μέλος μιας οικογένειας με τις επιδόσεις ‘γραμμένες’ στο DNA της. Κέρδισε στο 12 Hours of Sebring με την Chip Ganassi Racing-Ford το 2014 – η πρώτη νίκη γενικής κατάταξης της Ford εκεί από το 1969. 

«Από την πρώτη μου δοκιμή με το Ford GT το ερωτεύτηκα και το μόνο που ήθελα ήταν να το οδηγώ συνέχεια. Είναι απίστευτο που συμμετέχω στην επιστροφή της Ford σε διεθνής αγώνες GT και που τρέχω στο Le Mans 50 χρόνια μετά την πρώτη νίκη της εκεί.» δήλωσε ο Franchitti. «Το αυτοκίνητο έχει εξαιρετική οδηγική αίσθηση. Οι νέοι κανόνες του LM GTE σίγουρα ανεβάζουν τις επιδόσεις ενός αυτοκινήτου GT σε νέα επίπεδα και η Ford και οι εταίροι της έχουν κατασκευάσει ένα φανταστικό αυτοκίνητο.» 

Ο Stefan Mücke είναι καταξιωμένος οδηγός αγώνων. Ο Γερμανός έχει τρέξει στην κατηγορία GTE Pro του WEC από το 2012 που δημιουργήθηκε και γνωρίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής απ’ έξω κι ανακατωτά.

«Χαίρομαι τρομερά που έχω ρόλο σε ένα τόσο σημαντικό πρόγραμμα, κυρίως λόγω της ιστορίας του Ford GT στο Le Mans,» δήλωσε ο Mücke. «Το Le Mans είναι ένας πολύ ξεχωριστός αγώνας τον οποίο όλοι θέλουν να κερδίσουν λόγω του μεγάλου βαθμού δυσκολίας. Έφτασα πολύ κοντά στη νίκη στο παρελθόν και τώρα ελπίζω ότι με το Ford θα το καταφέρουμε.»

Ο Olivier Pla είναι ένα από τα επτασφράγιστα μυστικά στο χώρο της σπορ οδήγησης. Ο ‘αθόρυβος’ Γάλλος είναι τρομερά επιδέξιος οδηγός και γνώστης των υψηλών απαιτήσεων μιας τέτοιας κατηγορία.

«Είναι τεράστια τιμή για μένα να εκπροσωπώ τη Ford - το Ford GT είναι ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο και θεωρώ προνόμιο να το οδηγώ. Το επίπεδο ανταγωνισμού θα είναι απίστευτα υψηλό στο WEC αλλά ανυπομονώ να αγωνιστώ. Σαν Γάλλος, νιώθω ότι η οδήγηση του Ford GT στο Le Mans θα είναι μία πολύ ξεχωριστή εμπειρία.»

Ο Andy Priaulx είναι τρεις φορές νικητής του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού  (WTCC), έχοντας  κερδίσει στο Nürburgring 24 Hours, το Sebring 12 Hours, και μία θέση στο βάθρο στο Le Mans. 

«Ένα νέο project είναι πάντα συναρπαστικό, αλλά για μένα, η οδήγηση ενός Ford στο WEC είναι απλά ένα άλλο επίπεδο» δήλωσε ο Priaulx. «Ανυπομονώ να βρεθώ στο τιμόνι και να ξεκινήσω τις προετοιμασίες για τη σεζόν. Όλοι οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού θα  θυμούνται τα θρυλικά Ford GT40 και νιώθω προνομιούχος που συμμετέχω σε αυτό το πρόγραμμα, 50 χρόνια μετά την ιστορική νίκη της Ford στο Le Mans.  


Πρόγραμμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής:

17 Απριλίου: 6 Hours of Silverstone, Μ. Βρετανία
7 Μαΐου: 6 Hours of Spa, Βέλγιο
18/19 Ιουνίου: Le Mans 24 Hours, Γαλλία
24 Ιουλίου: 6 Hours of Nürburgring, Γερμανία
3 Σεπτεμβρίου: 6 Hours of Mexico City, Μεξικό
17 Σεπτεμβρίου: 6 Hours of Circuit of the Americas (Lone Star Le Mans), ΗΠΑ
16 Οκτωβρίου: 6 Hours of Fuji, Ιαπωνία
6 Νοεμβρίου: 6 Hours of Shanghai, Κίνα
19 Νοεμβρίου: 6 Hours of Bahrain, Μπαχρέιν