Το επόμενο Nissan Z θα είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και δίλιτρο

 Αυτό είναι ένα rendering του Topspeed.com για το επόμενο Ζ. Έχει "δανειστεί" στοιχεία από τα Sentra και Murano.

Με το Toyobaru, τα BMWδάκια και το Fiata να κάνουν... πάρτυ, η Nissan θα πρέπει να ετοιμάσει κάτι πολύ ξεχωριστό για να ρίξει απέναντί τους. Και, μιας και το 2018 είναι η χρονιά που θα παρουσιαστεί ο διάδοχος του 370Ζ, τα νέα για τους petrolheads είναι... ερεθιστικά.

Εν αρχή, ην η... κίνηση. Στη Nissan, έχουν αποφασίσει το νέο μοντέλο (το οποίο αποκαλούν απλά "το Ζ") να κρατήσει το πισωκίνητο setup, με μια ουσιώδη διαφορά: Να γίνει (ακόμα πιο) fun to drive από τους προκατόχους, μιας και τα 350 και 370Ζ φημίζονται για τα παιχνίδια της ουράς τους. Και, για να το σοβαρέψουμε ακόμα περισσότερο, η Nissan, όπως έχει αποκαλύψει παλιότερα το TopSpeed.gr, προσανατολίζεται στο να αναβιώσει, εν μέρει, τη "συνταγή" του θρυλικού Datsun 240Z.

Και τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Ο αντιπρόεδρος και CCO της Nissan, Shiro Nakamoa, λέει ότι την ιδέα του Ζ "χρειάζεται να την ξανασκεφτούμε". Και εξήγησε ότι το επερχόμενο μοντέλο θα έπρεπε να είναι μικρότερο και ελαφρύτερο, πιθανότατα "βλέποντας πισω" στις ρίζες του αυθεντικού, του Datsun 240Z.

Τα IDX Concepts πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφουν οι επικεφαλής της Nissan για τον διάδοχο του 370Ζ. Έτσι και κάνουν κάτι τέτοιο, η ηδονή είναι απερίγραπτη...

Παρότι πληροφορίες δεν υπάρχουν πολλές, ο αντιπρόεδρος και επικεφαλής παγκόσμιου μάρκετινγκ της Nissan, Roel de Vries, λέει ότι ο διάδοχος του 370Ζ θα μπορούσε να έχει μια ποικιλία κινητήρων, η οποία θα εξαρτάται και από την κάθε αγορά (1.400άρη biturbo για την Ελλάδα, παρακαλώ). Και, σχεδόν ταυτόχρονα, διέρρευσε ότι η αρχική έκδοση του Ζ θα λανσαριστεί μόνο convertible και ότι πιθανότατα θα φοράει έναν τετρακύλινδρο δίλιτρο, turbo, υβριδικό κινητήρα, με άγνωστη ιπποδύναμη. Στο μέλλον, η Nissan -πιθανότατα πάλι- θα λανσάρει και μια έκδοση του Ζ με τον κλασικό V6.
Το οπίσθιο του IDX Nismo Concept. Τύφλα να χει η Ιρίνα Σάικ (λέμε τώρα).

Μικρότερο, ελαφρύτερο, πιο fun to drive με δίλιτρο turbo, υβριδικό, λοιπόν. Τι άλλο μπορεί να σημαίνει αυτό; Μιας και ένα από τα μεγαλύτερα "παράπονα" για το 370Ζ είναι ότι φαίνεται πολύ ακριβό, στην αμερικανική αγορά, απέναντι σε ένα Mustang GT, για παράδειγμα, η Nissan, δεν θέλει η σειρά Ζ να έχει την τύχη του -φοβερού και τρομερού- 300ΖΧ που "πέθανε" πριν ετοιμαστεί αντικαταστάτης, λόγω της τιμής του. Όπερ σημαινει, ότι θα είναι και φθηνότερο.
Το εσωτερικό του IDX Concept. Το θέλεις κι εσύ σαν κολασμένος, ε;

Και κάτι τελευταίο. Ο Nakamora, μιλά για "επανάσταση" με το Ζ. Και εξηγεί ότι "το GT-R είναι πιο πολύ evolution (εξέλιξη), ενώ το Ζ χρειάζεται να είναι πιο πολύ revolution (επανάσταση) από evolution". 

Όσο λοιπόν η Nissan ετοιμάζει το επόμενο toy για μεγάλα παιδάκια, η ομάδα του TopSpeed.com έκανε ένα rendering του επόμενου Ζ, χρησιμοποιώντας στοιχεία των Nissan Sentra και Murano. Και, για να συμπληρώσουμε εμείς, θυμίζουμε δύο concepts, τα οποία πλησιάζουν πολύ τη φιλοσοφία που περιγράφει ο Ιάπωνας... 


 Σου άρεσε το ρεπορτάζ μας; Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook για να στηρίξεις την προσπάθειά μας. Άλλωστε, δεν κοστίζει και τίποτα, ε;