Ρεκόρ πωλήσεων για τη Volvo στην Ελλάδα και το 2015

Η Volvo κατακτά το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει σημειώσει ποτέ η μάρκα στην Ελλάδα, συνεχίζοντας για πέμπτη χρονιά την πορεία ανόδου της στην Ελλάδα με συνολικές ταξινομήσεις 2.154 νέων αυτοκινήτων Volvo για το 2015.

Για πέμπτη συνεχή χρονιά η Volvo σημειώνει ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα! Το 2015 η σουηδική μάρκα αύξησε ακόμα περισσότερο το ποσοστό που κατέχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83%! Πρόκειται για το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην ιστορία της στην Ελλάδα και ένα από τα μεγαλύτερα για τη μάρκα παγκοσμίως!

Παράλληλα, η Volvo «είδε» τρία από τα μοντέλα της να τερματίζουν πρώτα στις αντίστοιχες κατηγορίες τους στην Ελλάδα, κάτι που καταδεικνύει με τον πιο εμφατικό τρόπο την απήχηση που πλέον έχει η σουηδική μάρκα στη χώρα μας.

Για το 2015 η Volvo κατέγραψε 2.154 πωλήσεις (έναντι 1.832 το 2014), τη στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), η αγορά έκλεισε στις 75.911 ταξινομήσεις. Σε σχέση με το 2014 η Volvo παρουσίασε αύξηση πωλήσεων 17,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο του ρυθμού αύξησης 6,6 % που σημείωσε η αγορά συνολικά. 

Η επίδοση της Volvo για το 2015 είναι ένας ακόμα κρίκος σε μία αλυσίδα ιδιαίτερα επιτυχών αποτελεσμάτων της Volvo στην Ελλάδα, που ξεκίνησε το 2011. Εκείνη τη χρονιά, η Volvo κατέγραψε μερίδιο αγοράς 1,5%. Έκτοτε, με το λανσάρισμα των S60 και V60 αρχικά αλλά και των V40 και V40 Cross Country στη συνέχεια αλλά και την πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία του XC60, η μάρκα εκτινάχθηκε σταθερά σε ποσοστά γύρω στο 2,5%. Χαρακτηριστικά, τα μερίδια αγοράς της Volvo τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας ήταν 2,4% για το 2012, 2,5% το 2013 και 2,6% για το 2014, φτάνοντας στο εντυπωσιακό 2,83% για την χρονιά που πέρασε. 

Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα και για τα επιμέρους μοντέλα της Volvo, με τα περισσότερα από αυτά να κατακτούν τις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους! Ειδικότερα, για τα πιο δημοφιλή μοντέλα της Volvo έχουμε:

Στα premium πεντάθυρα χάτσμπακ, τα V40 και V40 Cross Country κυριάρχησαν. Όπως και το 2014, βρέθηκαν στην κορυφή των πωλήσεων με 1.543 ταξινομήσεις, που αντιπροσωπεύουν εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με πέρυσι της τάξης του 17% (το αντίστοιχο νούμερο ταξινομήσεων το 2014 ήταν 1.315)! 

Για άλλη μία χρονιά, το Volvo XC60 κατέλαβε την πρώτη θέση ανάμεσα στα premium μεσαία-μεγάλα SUV. Οι συνολικά 206 ταξινομήσεις που σημείωσε, αύξηση 33% σε σχέση με τις 155 του 2014, του χάρισαν την πρώτη θέση στην υποκατηγορία. 

Ιδιαίτερα εντυπωσιακή ήταν η εμπορική επιτυχία που σημείωσε το Νέο XC90 τη χρονιά που πέρασε. Με λιγότερο από έξι μήνες παρουσίας στην Ελλάδα αφού το μοντέλο λανσαρίστηκε στις αρχές του καλοκαιριού, το μεγάλο SUV της Volvo κατέκτησε την πρώτη θέση της κατηγορίας του. Οι 77 ταξινομήσεις για το Νέο XC90 ήταν διπλάσιες από αυτές που κατέγραψε το αμέσως επόμενο ανταγωνιστικό μοντέλο!

Σε σχετική δήλωσή του ο κ. Γιάννης Πετούλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Volvo Car Hellas τόνισε: «Η συνεχιζόμενη επιτυχία που γνωρίζει η Volvo στην Ελλάδα, με ρεκόρ μεριδίου αγοράς για πέμπτο διαδοχικό έτος, μας χαροποιεί χωρίς να μας ξαφνιάζει. Η σουηδική μάρκα βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας της, με μοντέλα που συναρπάζουν σε όλους τους τομείς, όπως τεχνολογία, ασφάλεια, design, επιδόσεις, πολυτέλεια και οι Έλληνες καταναλωτές, πιο συνειδητοποιημένοι από ποτέ, δείχνουν στη Volvo την προτίμησή τους. Οι συνεχιζόμενες πρωτιές των V40 και V40 Cross Country καθώς και του XC60 δεν αποτελούν είδηση, δεν παύουν όμως να μάς γεμίζουν υπερηφάνεια. Αυτό όμως που περισσότερο θα θυμόμαστε από το 2015 είναι η πολύ θερμή υποδοχή που επεφύλαξε η αγορά στο Νέο XC90, το μεγάλο μας SUV που σηματοδοτεί τη νέα εποχή για τη μάρκα. Στην κορυφή της κατηγορίας του με λιγότερο από έξι μήνες πωλήσεων, σίγουρα είναι ένα μοναδικό κατόρθωμα. Η Volvo βρίσκεται σε διαρκή άνοδο σε όλο τον κόσμο, η γκάμα μας σήμερα είναι πιο πλήρης από ποτέ ενώ και το 2016 αναμένουμε πολλά νέα εντυπωσιακά μοντέλα και θεωρώ ότι θα είναι επίσης μία χρονιά επιτυχιών για το σουηδικό brand, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο!»