Από το Νοέμβριο στην Ελλάδα το Abarth 124 Spider, με τιμή 41.500 ευρώ

Μιας και το TopSpeed.gr πρώτο είχε αποκαλύψει τον σχεδιασμό του Abarth 124 Spider, τώρα, που έρχεται στην ελληνική αγορά, το καλωσορίζουμε, λέγοντας την άποψή μας γι' αυτό, τουλάχιστον αισθητικά: Τα σπάει! 

Οι παραγγελίες για το roadster έχουν ήδη ανοίξει και το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον ερχόμενο Νοέμβριο. Οι... πιστοί των roadsters και, φυσικά, του θρυλικού σκορπιού, θα μπορέσουν να αποκτήσουν το πιο "καυτό" ίσως μοντέλο της Abarth των τελευταίων ετών, με τιμή που ξεκινα από τις 41.500 ευρώ (ή 43.500 ευρώ με αυτόματο κιβώτιο)


Το Abarth 124 Spider δεν είναι "απλά" ένα roadster. Είναι μια πισωκίνητη κατασκευή χαμηλού βάρους με εκτεταμένη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών με σπορ οδηγική συμπεριφορά. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος MultiAir 1.4 που αποδίδει 170 HP και 250 Nm ροπής, ειδικά σχεδιασμένος για να προσφέρει εξαιρετική οδική συμπεριφορά σε αυτοκίνητο με πίσω κίνηση. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 230 χλμ./ώρα και επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,8". Παρεμπιπτόντως, ο ήχος του είναι... εξωγήινος, μιας και φοράει -στον βασικό εξοπλισμό- την εξάτμιση "Record Monza", η οποία παράγει έναν γλυκό, μπάσο θόρυβο που διακρίνεις μέχρι και το γύρισμα της φτερωτής από τα χαμηλά, μέχρι έναν ιδιαίτερο βρυχηθμό, στα ψηλά. 
Και για να μας πιστέψεις, άκου το σε αυτό το βίντεο:

Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα 6ατάχυτο μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι συμπαγές και ελαφρύ, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να πραγματοποιούνται εξαιρετικά γρήγορα μέσα από τον μοχλό ή  τα paddles πίσω από το τιμόνι. Η απόδοση του αυτοκινήτου ενισχύεται ακόμη περισσότερο ρυθμίζοντας τον επιλογέα τρόπου οδήγησης στη λειτουργία “Sport”. 

Σε ό,τι αφορά το αμάξωμα, η χρήση αλουμινίου και υψηλής αντοχής ατσαλιού προσφέρουν ασφάλεια και στιβαρότητα, αλλά και μειωμένο βάρος που εύκολα ανταποκρίνεται στις αντιδράσεις του οδηγού. Εξασφαλίζεται έτσι, η καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος (6,2 kg/HP) στην κατηγορία του και η τέλεια κατανομή βάρους 50/50 για μέγιστη απόδοση.

Η υψηλής διάταξης ανάρτηση του 124 Spider με διπλά ψαλίδια και αντιστρεπτική δοκό μπροστά και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση διπλού πηνίου, τα αμορτισέρ Abarth by Bilstein και το σύστημα φρένων Brembo, αποτελούν εγγύηση για εξαιρετική οδηγική αίσθηση και άνεση, μεγαλύτερη σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο. Η οδήγηση με το Abarth 124 Spider γίνεται ακόμα πιο παιχνιδιάρικη, χάρη και στο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, σύστημα το οποίο ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.



Για τους Έλληνες πελάτες, το Abarth 124 Spider θα είναι διαθέσιμο σε πέντε διαφορετικά χρώματα αμαξώματος (2 παστέλ “Λευκό 1975 Turini” και “ Κόκκινο Costa Brava 1972”, και 3 μεταλλικά “Μπλε Isola d'Elba 1974”, το “Γκρι Portogallo 1974” και “Μαύρο San Marino 1972”). Ο εξοπλισμός άνεσης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: Air Condition, ραδιόφωνο με τέσσερα ηχεία, MP3 player και θύρα USB, cruise control, ρυθμιζόμενους και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες. Διατίθεται κατόπιν παραγγελίας και με το σύστημα High Audio 7’, ενώ για ανώτερη ποιότητα ήχου, παρέχεται το ηχοσύστημα Bose.

Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, εκτός από το ABS, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει και το EBD, που προσαρμόζει την κατανομή της δύναμης πέδησης εμπρός και πίσω, όπως και το ESC για την αύξηση του ελέγχου σε όλες τις συνθήκες οδήγησης, μέσω του επιλεκτικού φρεναρίσματος και του ελέγχου στο γκάζι, ενώ το ERM είναι μια επέκταση του ESC, που χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται σε κίνδυνο ανατροπής.

Σχεδιασμένο στο Centro Stile στο Τορίνο, το νέο Abarth 124 Spider φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα ομορφότερα Abarth όλων των εποχών και αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του, αντικατοπτρίζοντας ένα εξαιρετικό μηχανικό σύστημα. Το μακρύ καπό υπογραμμίζει τη σημασία του κινητήρα και την αίσθηση δύναμης του αυτοκινήτου, οι μειωμένες προεξοχές τονίζουν τον ευέλικτο χαρακτήρα του, ενώ η καμπίνα που βρίσκεται κοντά στον πίσω άξονα αφήνει τον οδηγό να «αισθανθεί» το δρόμο. Το πίσω μέρος του χαρακτηρίζεται από δύο στοιχεία: τα ψαλιδωτά πίσω φτερά και τα οριζόντια πίσω φώτα που θυμίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του προγόνου του.