Γίνε αληθινός φίλαθλος του UEFA EURO 2016 και κέρδισε ένα Hyundai i20

Η Hyundai Motor υπήρξε επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της  από το 2000, έτσι και φέτος θα προμηθεύσει περισσότερα από 350 οχήματα, συμπεριλαμβανομένων των Genesis, Santa Fe, Tucson και i20 για τις ανάγκες του UEFA EURO 2016 ™.

Όμως δεν μένει εκεί αφού με κεντρικό σύνθημα  «Real Fans First» θα δώσει σε ένα τυχερό φίλαθλο του UEFA EURO ένα Hyundai i20 με κλήρωση.

Επίσης όσοι προβλέψουν σωστά  τα αποτελέσματα του τουρνουά μέσω του παιχνίδιου προγνωστικών http://europredictor.uefa.com  θα κερδίσει ένα Tablet, ένα smart watch καθώς και άλλα δώρα!

Η Hyundai Motor παρέδωσε τα κλειδιά των οχημάτων που θα χρησιμοποιηθούν για τις μεταφορές των υπαλλήλων και VIPs στη Γαλλία κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Τα οχήματα παρουσιάστηκαν σε μια επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων που πραγματοποιήθηκε στο St. Denis στο Παρίσι, ως μέρος της συμφωνίας της Hyundai Motor, να παρέχει τα υπηρεσιακά οχήματα για την ομαλή λειτουργία του UEFA EURO 2016 ™ από  10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2016.

Ως επίσημος συνεργάτης της διεθνούς διοργάνωσης ποδοσφαίρου που αναμένεται να παρακολουθείται από εκατομμύρια φιλάθλους σε όλο τον κόσμο, η Hyundai Motor θα βοηθήσει στη μεταφορά στελεχών των αγώνων, του προσωπικού της UEFA, των διαιτητών, των μέσων μαζικής ενημέρωσης, των αξιωματικών ασφάλειας και VIP επισκεπτών καθ ‘όλη τη διάρκεια του UEFA EURO 2016 ™. Μεταξύ των 361 οχημάτων της Hyundai που προβλέπονται για το φετινό τουρνουά, ο επίσημος στόλος περιλαμβάνει τη ναυαρχίδα της Hyundai Genesis καθώς και τα Santa Fe, Tucson και i20. Η Hyundai Motor θα είναι επίσης υπεύθυνη για τη λογοτύπηση των λεωφορείων που θα μεταφέρουν τους παίκτες των 12 εθνικών ομάδων μεταξύ των σταδίων.

Η επίσημη τελετή παράδοσης των οχημάτων UEFA EURO 2016 ™ στο εθνικό στάδιο St Denis, στο Παρίσι πραγματοποιήθηκε υπό την παρουσία του Προέδρου της Hyundai Motor Europe κ. Hyung Cheong Kim, του Προέδρου της Hyundai Motor France κ. Kyoo Bok Lee, του  Διευθυντή Marketing της UEFA Events S.A. κ. Guy-Laurent Epstein, του πρώην πρωταθλητή του EURO, κ. Ruud Gullit από την Ολλανδία, καθώς και άλλων σημαντικών προσκεκλημένων.

«Χάρη στη συνεργασία μας με τη Hyundai Motor που ξεκίνησε το 2000, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της UEFA συνέχισε να εκτείνεται ως ένα από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα στον κόσμο. Όπως και εμείς, έτσι και η Hyundai Motor προσπαθεί να είναι η καλύτερη σε αυτό που κάνει, πράγμα που είναι εμφανές στον εξαιρετικό και αξιόπιστο στόλο των οχημάτων της. Διατηρώντας την υποστήριξή της στο UEFA EURO 2016 ™, ελπίζουμε να βοηθήσει τις πωλήσεις των αυτοκινήτων της Hyundai Motor και να ενισχύσει την αξία της μάρκας” δήλωσε ο κ. Guy-Laurent Epstein, Διευθυντής Marketing της UEFA Events S.A.

Η Hyundai Motor υπήρξε επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA για 16 χρόνια. Ως επίσημος συνεργάτης του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου της UEFA, η Hyundai Motor έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην παροχή υπηρεσιακών οχημάτων για τις μετακινήσιες των εθνικών ποδοσφαιρικών ομάδων, των παικτών, των διαιτητών και των επισκεπτών, καθώς και τη διοργάνωση διαφόρων εκδηλώσεων αλλά και προσφορών για τη στήριξη της διοργάνωσης. Τα έτη 2014-2016, η Hyundai Motor διέθεσε συνολικά 428 οχήματα για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου της UEFA. 

Με το φετινό σύνθημα «Real Fans First», η Hyundai Motor θα κάνει ένα ακόμη βήμα πιο κοντά στους πελάτες της. Η Hyundai Motor έχει ξεκινήσει καμπάνια Marketing που δείχνει την αφοσίωση της στο EURO 2016 αλλά και ενισχύει την εμπειρία των πραγματικών φιλάθλων του ποδοσφαίρου. Η Hyundai Motor ξεκίνησε το καινοτόμο «Digital Fan Park», ένα διαδραστικό διαδικτυακό χώρο που δημιουργήθηκε ώστε οι φίλοι του ποδοσφαίρου να εντείνουν την απόλαυση τους στο EURO 2016.

Κατά το πρώτο διάστημα της καμπάνιας από 15 Απριλίου έως 8 Μαΐου το «Digital Fan Park» έχει προσελκύσει συνολικά 37.000 συμμετέχοντες στις καμπάνιες Real Fans License και Real Fans Chauffeur. Ως μέρος της Real Fans License, η Hyundai Motor προσέφερε για τους φιλάθλους που συμμετείχαν στην καμπάνια 480 εισιτήρια για τους αγώνες. Το δεύτερο μέρος της καμπάνιας Real Fans Match-up θα διαρκέσει από την 1η Ιουνίου έως τη 10η Ιουλίου και το έπαθλο που θα απονεμηθεί στον τυχερό νικητή της κλήρωσης θα είναι ένα Hyundai i20. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Digital Fan Park, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.euro2016.hyundai.com.

To online video clip με τίτλο «Euro 2016 in coming» έχει ήδη ξεπεράσει τις 33 εκατομμύρια προβολές στο YouTube. Ένα νέο βίντεο κλιπ με τίτλο «The Wait» θα είναι στον αέρα το διάστημα από 1 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου. Το βίντεο απεικονίζει την προετοιμασία ενός μικρού  κοριτσιού και ενός «αιωνίου» φιλάθλου που πρόκειται να παρακολουθήσουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου, τη διαδρομή τους με ένα όχημα Hyundai και τον αγώνα που αρχίζει ακριβώς κατά την άφιξη τους.

Επιπλέον, το Παιχνίδι προγνωστικών του UEFA EURO 2016  έχει ξεκινήσει από την 1η Ιουνίου.  Οι φίλαθλοι μπορούν να υποβάλουν την πρόβλεψη των αποτελεσμάτων τους σχετικά με το τουρνουά και να κερδίσουν βραβεία. Το βραβείο για την πρώτη θέση θα είναι ένα Tablet, ένα smart watch και ένα Hyundai Premium σετ που αποτελείται από ένα επίσημο αντίγραφο της μπάλας του UEFA EURO 2016, μία μασκότ παιχνίδι, ένα καπελάκι και ένα σακίδιο. Μπορείτε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα για το παιχνίδι προγνωστικών στη διεύθυνση : http://europredictor.uefa.com/