Η Ford και το 2017 θα είναι στο Le Mans με 4 Ford GT


Και τα τέσσερα Ford GT της ομάδας Ford Chip Ganassi Racing επιστρέφουν το 2017 στο Le Mans για να υπερασπιστούν τη νίκη που πέτυχαν το 2016 στην κλάση τους. 
Ο 23χρονος Βραζιλιάνος Pipo Derani είναι το νέο μέλος της πανίσχυρης ομάδας.
Οι Scott Dixon, Sébastien Bourdais και Billy Johnson συμμετέχουν στο Le Mans μαζί με τους βασικούς οδηγούς της ομάδας. 

Η ACO (Automobile Club de l’Ouest) ανακοίνωσε σήμερα ότι η ομάδα των τεσσάρων Ford GT θα συμμετάσχει σε πλήρη σύνθεση στον 24ωρο αγώνα του Le Mans το 2017, ένα χρόνο μετά τη θριαμβευτική επιστροφή της εταιρείας στον αγώνα αντοχής που όλοι θέλουν να κερδίσουν. 

Η περσινή νίκη της Ford Chip Ganassi Racing ήρθε 50 χρόνια μετά το ιστορικό 1-2-3 της Ford στις 24 Ώρες του Le Mans το 1966. Η Ford κέρδισε τον αγώνα και το 1967 με οδηγούς τους Αμερικανούς Dan Gurney και A. J. Foyt στο τιμόνι του Ford GT40 και ο στόχος της ομάδας φέτος είναι να επαναλάβει αυτήν την επιτυχία. 

«Όταν ήρθαμε πέρσι στο Le Mans υπήρχε μεγάλη πίεση στην ομάδα να φέρουμε τη νίκη προς τιμήν του 1-2-3 που είχαν πετύχει τα Ford GT40 το 1966», δήλωσε ο Raj Nair, executive vice president, Global Product Development & chief technical officer, της Ford Motor Company. «Ήταν εκπληκτική η νίκη μας αλλά δεν θα επαναπαυθούμε. Επιστρέφουμε στο Le Mans τον Ιούνιο με το Ford GT έχοντας ένα χρόνο αγωνιστικής εμπειρίας πίσω μας και επτά νίκες, περιλαμβανομένης εκείνης στις 24 Ώρες του Le Mans και στον 24ωρο αγώνα Rolex 24 της Daytona. Οπότε δεν βλέπουμε την ώρα να συμμετάσχουμε σ’ αυτόν τον απίστευτο αγώνα».


Η Ford Chip Ganassi Racing Team θα παρατάξει μία πολύ ισχυρή ομάδα οδηγών για να υπερασπιστεί τη νίκη του 2016 στην κατηγορία LM GTE Pro. 

Νεοφερμένος στην ομάδα του 2017 είναι ο νεαρός Βραζιλιάνος Luís Felipe "Pipo" Derani, ο οποίος θα οδηγήσει το Ford GT #67 μαζί με τους Βρετανούς Andy Priaulx και Harry Tincknell στους αγώνες του FIA World Endurance Championship (WEC) σε Silverstone, Spa και Le Mans. Ο 23χρονος κέντρισε το ενδιαφέρον της ομάδας το 2016 όταν νίκησε στον 24ωρο αγώνα Rolex 24 της Daytona και στις 12 Ώρες του Sebring, στην πρώτη του μάλιστα εμφάνιση. 

Οι νικητές του 24ωρου αγώνα στην Daytona το περασμένο Σαββατοκύριακο, Joey Hand (ΗΠΑ), Dirk Müller (Γερμανία) και Sébastien Bourdais (Γαλλία) θα υπερασπιστούν την περυσινή νίκη τους στο Le Mans στο τιμόνι του Ford GT #68. Χάρη στις νίκες της στους δύο 24ωρους αγώνες, η θαυμάσια αυτή ομάδα έχει αποδείξει ότι δύσκολη μπορεί να ηττηθεί. 

Στο Ford GT #66 παρατάσσεται και πάλι η γρήγορη ομάδα των Stefan Mücke (Γερμανία) και Olivier Pla (Γαλλία) στο πρωτάθλημα FIA WEC στους οποίους θα προστεθεί ο Αμερικανός  Billy Johnson στους αγώνες του Silverstone, του Spa και του Le Mans. 

Στο Ford GT #69 η ομάδα των εξαιρετικών Ryan Briscoe (Αυστραλία), Richard Westbrook (Μ. Βρετανία) και Scott Dixon (Ν. Ζηλανδία) έχει σαν στόχο να βελτιώσει την 3η θέση που κατέκτησε στο βάθρο του Le Mans το 2016. 

«Δεν βλέπουμε την ώρα να επιστρέψουμε στο Le Mans με το Ford GT φέτος», λέει ο Chip Ganassi, ιδιοκτήτης της ομάδας Ford Chip Ganassi Racing. «Μπορεί να πήραμε τη νίκη πέρυσι, όμως πιστεύω ότι μάθαμε και πολλά για τον αγώνα, για το Ford GT και για το τι χρειαζόμαστε για να κυνηγήσουμε τη νίκη. Πιστεύω ότι θα είμαστε ακόμη καλύτερα προετοιμασμένοι φέτος. Επιπλέον, για άλλη μια φορά θα κατεβάσουμε τέσσερα αυτοκίνητα και 12 από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο, οπότε ανυπομονώ να επιστρέψουμε εκεί και να υπερασπιστούμε τον τίτλο μας».  

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ:

PIPO DERANI #67
«Είμαι ενθουσιασμένος αλλά και περήφανος που με επέλεξαν να εκπροσωπήσω έναν τόσο επιτυχημένο και αξιοσέβαστο κατασκευαστή όπως η Ford. Το να τρέξω με μία ομάδα όπως η Ford Chip Ganassi Racing ήταν ένας από τους στόχους μου από την αρχή της καριέρας μου και το γεγονός ότι με αναγνώρισαν και με επέλεξαν είναι μεγάλη υπόθεση για μένα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον George-Howard Chappell για την εμπιστοσύνη του και για το ότι πίστεψε σε μένα ώστε να μου δώσει αυτή την ευκαιρία». 

«Οι επιδόσεις του Ford GT στους αγώνες αντοχής τους τελευταίους 12 μήνες είναι εξαιρετικές. Ανυπομονώ να δουλέψω με την ομάδα ώστε να προσπαθήσουμε να φέρουμε περισσότερες επιτυχίες στο πρωτάθλημα FIA WEC και να υπερασπιστούμε τον τίτλο της κατηγορίας LM GTE Pro στο Le Mans».

SÉBASTIEN BOURDAIS #68
«Με συναρπάζει η σκέψη της επιστροφής μας. Μου προκαλεί άγχος επίσης με δεδομένο ότι ο καθένας, βλέποντάς μας θα πει, ‘εντάξει, βάλατε τον πήχη εκεί και τώρα πρέπει να το ξανακάνετε’. Αλλά στο τέλος της ημέρας έτσι είναι οι αγώνες. Κάνεις κάτι σημαντικό και στη συνέχεια η πρόκληση είναι να διατηρηθείς εκεί».  

«Είναι σημαντικό να είμαι μέρος αυτού του προγράμματος, το να έχω την τύχη να είμαι στο GT στην επιστροφή του στους αγώνες 50 χρόνια μετά και μάλιστα με τις Ford και Ferrari να δίνουν μάχη μεταξύ τους. Ήταν μεγάλη τιμή η συμμετοχή μου και θα τη θυμάμαι για όλη μου τη ζωή». 

«Η ιστορική σημασία του αγώνα ήταν πραγματικά αυτό που έκανε τη διαφορά για μένα. Το να συνδέσω το όνομά μου με ένα εγχείρημα που σημαίνει πολλά για τόσους πολλούς ανθρώπους είναι πολύ σημαντικό. Για να είμαι ειλικρινής, το να προσφέρω στην οικογένεια της Ford κάτι που κυνηγούσαν για τόσο καιρό με τόση αφοσίωση και με την ψυχή τους, είχε ιδιαίτερη σημασία για μένα. Όταν η οικογένεια έφτασε στο Le Mans όλα ήταν αλλιώς. Θα μπορούσα να πω ότι ήταν προσωπικό στοίχημα για όλους. Δεν ήταν απλά ένας ακόμη αγώνας ή ένα ακόμη αγωνιστικό πρόγραμμα. Αυτό ήταν το πιο σημαντικό στον αγώνα για μένα».

HARRY TINCKNELL #67
«Μία από τις ιδιαιτερότητες του Le Mans είναι ότι επειδή η πίστα χρησιμοποιεί δημόσιους δρόμους, δεν μπορείς να κάνεις δοκιμές κατά τη διάρκεια του χρόνου. Έχεις μόνο μία ευκαιρία κάθε καλοκαίρι και μιλάμε για το μεγαλύτερο αγώνα αντοχής στον κόσμο. Πάνω από 250.000 άνθρωποι συγκεντρώνονται εκεί δημιουργώντας μία ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα».  

«Η πίστα από μόνη της είναι απίστευτη. Είναι πολύ γρήγορη και ταιριάζει απόλυτα με το Ford GT μια και το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε για το Le Mans. Γράψαμε ιστορία πέρυσι, στον εορτασμό 50 χρόνων από τη νίκη του 1966. Εγώ οδηγώ το #67 και η Ford νίκησε στο Le Mans του ’67 οπότε ας ελπίσουμε ότι μπορούμε να ξαναγράψουμε ιστορία και φέτος. Νομίζω ότι έχουμε μεγάλες πιθανότητες. Εμείς (η ομάδα του WEC) είχαμε κάνει μόνο δύο αγώνες πριν το περυσινό Le Mans αλλά τώρα έχουμε μία αγωνιστική περίοδο στις πλάτες μας και είμαστε πολύ δυνατή ομάδα. Ολοκληρώσαμε τη σεζόν του 2016 με καλά αποτελέσματα και η συμμετοχή μας στην Daytona την περασμένη εβδομάδα σημαίνει ότι η χρονιά του 2017 ξεκίνησε από νωρίς. 

«Πηγαίνουμε στο Le Mans με μεγάλες προσδοκίες. Θα είναι δύσκολο βέβαια αλλά ανυπομονώ. Είναι ο μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς»!