Αυτή η Mercedes 230 SL Pagoda είναι ό,τι καλύτερο θα δεις σήμερα

Κάτι έχουμε πάθει τις τελευταίες ημέρες με τα classics. Λίγο η φοβερή και τρομερή δημοπρασία του Sotheby's, λίγο οι τιμές τους που κάνουν ράλλυ διεθνώς, λίγο η νοσταλγία για τα παλιά, καλά χρόνια και "έδεσε το γλυκό". Για σήμερα λοιπόν, αφού δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε, επιλέξαμε μια "Ελληνίδα". Για την ακρίβεια, μια Γερμανίδα από την Ελλάδα.
Αν σου αρέσουν τα κλασικά, πολυτελή αυτοκίνητα, αυτό είναι το αμάξι σου. Και, τώρα, που μας έχει... φάει το κρύο, περιμένουμε πώς και πώς να ανοίξει ο καιρός και να κάνουμε μια ωραία, "ανοιχτή" βόλτα.


 Βάλε ό,τι θέλεις δίπλα της. Αυτή η Merc, είναι καταδικασμένη να ξεχωρίζει

Μιλάμε για μια Mercedes-Benz SL 230 PAGODA. Αυτή η κυρία του 1965, δεν έχει απλά και μόνο λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ της, αλλά είναι συντηρημένη όπως της πρέπει. Δεν έχει ίχνος σκουριάς πάνω της, διαβεβαιώνει ο πωλητής της, έχει ξοδευτεί μια περιουσία για τα γνήσια ανταλλακτικά της, για να διατηρηθεί στην κατάσταση που είναι τώρα. Γιατί να κάνεις λίφτινγκ, άλλωστε, όταν μπορείς να συντηρείς την ομορφιά σου;  
Οι διπλές απολήξεις του εξακύλινδρου inline και το χρώμιο που τόσο αγαπάμε

Στο σχεδόν... επιβεβλημένο για μια κλασική Merc ασημί, αψεγάδιαστο χρώμα, αυτή η Pagoda, έχει μπλε υφασμάτινη οροφή και, ομοίως μπλέ hard top. Και επειδή μια κυρία ξέρει να συνδυάζει αυτά που φορά, στο ίδιο, ακριβοθώρητο αλλά όμορφο χρώμα είναι και το -δερμάτινο φυσικά- σαλόνι της.
Με νέα μοκέτα και επενδύσεις ξύλου, αν παρατηρήσεις τις φωτογραφίες της, θα δεις ότι η κατάστασή της μοιάζει με αυτή με την οποία αγοράστηκε πριν από 52 περίπου χρόνια. Σκέψου το: Ένα αυτοκίνητο με ηλικία άνω του μισού αιώνα.
Παρότι δεν είναι ωραίο να είναι κανείς αγενής, δεν κρατηθήκαμε. Σκύψαμε και κοιτάξαμε από κάτω της. Θελήσαμε να δούμε αν εκεί, στα απόκρυφά της σημεία, θα δείξει την ηλικία της. Το αποτέλεσμα, μας ευχαρίστησε. Είναι σαν τα πρώτα της νιάτα. Δικαίως ζητά τα περίπου 70.000 ευρώ ο ιδιοκτήτης της, για να τη δώσει σε... ξένα χέρια.
Και, βλέποντας το τιμόνι και το ταμπλό της, σκεπτόμενος ότι δεν έχει δα και υπερβολικά τέλη (φοράει έναν 2,3 λίτρων, απόδοσης 140 ίππων), αν σου περισσεύουν αυτά τα λεφτά, μπορείς να την απολαμβάνεις στο γκαράζ σου, να της χαϊδεύεις το τιμόνι, να κάνεις χαλαρές, καλοκαιρινές βόλτες με τον αέρα να χαϊδεύει τα μαλλιά σου και τη μουσική από το μοτέρ της, τα αυτιά σου...
Περισσότερα, μπορείς να δεις εδώ


 Αυτό δεν είναι τιμόνι, είναι έργο τέχνης