Θα γίνει αδελφή της Volvo ή της Peugeot η Lotus;

Οι φήμες ότι η Lotus θα βγει προς πώληση από τη μαλαισιανή DRB-Hicom που την ελέγχει μέσω της Proton, "σέρνονται" από το Σεπτέμβριο. Μήνα με το μήνα όμως, φουντώνουν και τώρα, φαίνεται ότι η πώληση της Lotus είναι πολύ κοντά. Για την ακρίβεια, η πώληση της Proton και, μαζί με αυτή και της Lotus.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διακινούνται στον διεθνή Τύπο, μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, ανάμεσα στους επίδοξους μνηστήρες της βρετανικής φίρμας, έχουν δείξει η PSA (Peugeot, Citroen, DS) και η μητρική της Volvo, Geely. Ποιος θα επικρατήσει;
Η Lotus Evora 400 χορεύει, περιμένοντας ποιας εταιρείας τα "χεράκια" θα τη φροντίζουν πια

Ο μαλαισιανός Τύπος αναφέρει ότι το τελευταίο διάστημα, οι δύο κατασκευαστές έχουν συμφωνήσει να μην "κονταροχτυπηθούν" για την αγορά, αλλά, αντίθετα, να συνεργαστούν. Οι υπάρχουσες πληροφορίες αναφέρουν ότι το επικρατέστερο σενάριο είναι η Proton, μαζί με τη Lotus, να περάσει στα χέρια του PSA Group αρχικά. Κι αυτό γιατί η Geely, δεν ενδιαφέρεται για την Proton, αλλά για τη Lotus αυτή καθεαυτή και τις τεχνολογίες της. Και το PSA Group, αντίθετα, δεν ενδιαφέρεται για τη Lotus, αλλά για την Proton. 
Ο πρόεδρος της Geely, Li Shufu, είναι του δόγματος ότι, όταν εξαγοράζει μια εταιρεία, πρέπει να την βοηθά να αναπτυχθεί, χωρίς να της αλλάζει ταυτότητα, έδρα, εργαζομένους, φιλοσοφία

Έτσι, το σενάριο λέει ότι στα πλαίσια μιας "συμφωνίας κυρίων" το PSA Group φέρεται πιθανό να αγοράζει ολόκληρη την Proton και, μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα να πουλάει τη Lotus στη Geely. Και, αν κρίνουμε από το ποσό καλό έκανε στη σουηδική Volvo η Geely (ο πρόεδρος της Geely, Li Shufu, έχει πει ότι "η Volvo είναι Volvo και η Geely είναι Geely. Η Volvo θα έχει πάντα τη στρατηγική ανεξαρτησία να αναπτύξει το business plan της", όπως και έγινε), οι Βρετανοί, λογικά, θα πρέπει να προσεύχονται να γίνει πραγματικότητα αυτό το σενάριο, μιας και εγγυάται ότι οι Lotus δεν θα χάσουν την "ταυτότητά" τους, αλλά αντίθετα, θα γίνουν καλύτερες από ποτέ.