Είναι αυτό το γρηγορότερο αυτοκίνητο του κόσμου;

Όλος ο κόσμος είπε "ουάου" από το βίντεο της Lamborghini Huracan Perfomante, η οποία, με χρόνο 6:52:01, έγινε το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής που γύρισε ποτέ το Nurburgring, αφήνοντας πίσω της την Porsche 918 Spyder. Υπάρχει όμως ένας κατασκευαστής, με ένα μοντέλο που κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι της Γενεύης και γελά με αυτά. Γιατί λέει ότι το δικό του, θα γυρίσει την "Πράσινη Κόλαση" σε 6:30:00...

Το όνομα του κατασκευαστή, Scuderia Cameron Glickenhaus και του ιδιοκτήτη της, Jim Glickenhaus. Το όνομα του αυτοκινήτου, SCG003 Stradale. Η SCG λέει ότι η Stradale είναι, όχι μόνο το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στο 'Ring, αλλά γενικότερα, σε αυτό τον μάταιο (;) κόσμο

Επειδή τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους, ας δούμε τι είναι αυτό το εξωγήινο τέρας (ΟΚ, δεν είναι εξωγήινο, αλλά είναι τέρας) που υπόσχεται να γελοιοποιήσει όλους τους κατασκευαστές supercars: Φοράει έναν, βασισμένο σε μοτέρ BMW, V8 twin turbo που αποδίδει 800 ίππους. Ζυγίζει 1.400 κιλά. Κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα. Τελικιάζει στα 350 χ.α.ω. Και, είναι το ικανότερο αυτοκίνητο παραγωγής στο στρίψιμο, μιας και παράγει 2G, φορώντας πολιτικά Dunlop. Επίσης, στα 250 χ.α.ω. παράγει 703 κιλά downforce. 

Αυτά, θα ήταν υποσχέσεις και αριθμοί ενός τρελού, εάν το SCG003S δεν ήταν απλά μια... πολιτική έκδοση του SCG003 (σκέτο) που έχει αρκετά μεγάλη "εμπειρία" σε αγώνες, για την ακρίβεια, μεγαλύτερη από οποιοδήποτε hypercar. 

Τα λόγια του Glickenhaus, ο οποίος είναι πραγματικά επικός όταν αναφέρεται στους ανταγωνιστές του, είναι χαρακτηριστικά. Λέει ότι πιστεύει πως το αυτοκίνητό του θα γυρίσει το Nurburgring σε 6:30, επειδή η αγωνιστική του έκδοση, η οποία είναι βαρύτερη και έχει 250 άλογα λιγότερα (αλλά φορά slick ελαστικά) το γυρνά σε 6:20. "Ωραία", λέει, "μπορεί να μην το κάνει σε 6:30, αλλά να το κάνει λίγο πιο αργά, αλλά και πάλι θα είναι διαβολικά γρήγορο". 

Και οι ανταγωνιστές; Ο Glickenhaus, λέει ότι "η LaFerrari δεν θα μπορούσε να κάνει ποτέ ρεκόρ στο 'Ring επειδή είναι υπερβολικά χαμηλή, η Ρ1 απλά δεν μπορεί και γι' αυτό δεν ανακοίνωσαν χρόνο και το Koenigsegg επίσης δεν μπορεί, επειδή... είναι αδύνατο να οδηγηθεί".  

Ο κατασκευαστής έχει τόσο... θράσος να λέει ότι θα εξευτελίσει το ρεκόρ της Performante, επειδή το, αξίας 1,8 εκατ. ευρώ πλήρως χειροποίητο, ανθρακονημάτινο τέρας του, είναι επί της ουσίας ένα αγωνιστικό, street legal αυτοκίνητο. Σε σχέση με την αγωνιστική version, οι μόνες αλλαγές που έχει, είναι τα δερμάτινα καθίσματα, air condition, περισσότερα τζάμια (αλλά οι καθρέφτες είναι με κάμερες), μισό roll cage, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και ένα σύστημα που σηκώνει το ρύγχος και το οπίσθιο σε ταχύτητες ως τα 50 χ.α.ω. για να μη "βρίσκει". Περιμένουμε το βίντεο, Jim...