Ένα Micra… μελωδία για τα αυτιά σου

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Nissan παρουσιάζει μοντέλα και τεχνολογίες  με το βλέμμα στο μέλλον, αρχής γενομένης με το καινοτόμο  σύστημα αυτόνομης κίνησης ProPILOT, που θα είναι διαθέσιμο στο QASHQAI εντός του 2017 και θέτει ως στόχο τις μηδενικές εκπομπές ρύπων και την εξάλειψη των θανατηφόρων ατυχημάτων!

Σε ότι αφορά τα μοντέλα της μάρκας, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των επισκεπτών αναμένεται να προσελκύσει  μια νέα, premium περιορισμένη έκδοση του ολόφρεσκου MICRA, με την ονομασία BOSE Personal Edition. 

Η BOSE Personal Edition βασίζεται στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Techna του μοντέλου, διαθέτοντας  μια σειρά επιπλέον χαρακτηριστικών και επιλογών εξατομίκευσης. Με δεδομένο ότι μόλις 3.000 αυτοκίνητα θα διατεθούν σε όλη την Ευρώπη, το MICRA BOSE Personal Edition, αποκτά μια ιδιαίτερη αξία για τον τυχερό αγοραστή του.

Όπως υποδηλώνει και η έκδοση του αυτοκινήτου, το συγκεκριμένο MICRA έρχεται με το μοναδικό ηχοσύστημα  BOSE Personal, με δύο BOSE UltraNearfield™ ηχεία, ενσωματωμένα στο προσκέφαλο του καθίσματος του οδηγού. Αυτή η καινοτόμος σχεδίαση, σε συνδυασμό με την επεξεργασία του ακουστικού σήματος από το σύστημα της BOSE, παρέχει μια πλούσια και συναρπαστική 360 ° εμπειρία ακρόασης για τον οδηγό.

Το Nissan MICRA BOSE Personal Edition είναι διαθέσιμο με επιλογή από δύο φανταστικά εξωτερικά χρώματα, τα  Enigma Black ή Gunmetal Grey, όπου το καθένα από αυτά ενισχύεται με διακοσμητικά χρώματος Energy Orange που είναι διαθέσιμα με το πρόγραμμα εξατομίκευσης του μοντέλου. Επιπλέον, κομψά ένθετα σε πορτοκαλί χρώμα τοποθετούνται στους προφυλακτήρες, στις πόρτες , τους καθρέπτες και στις 17 ιντσών ζάντες αλουμινίου. Μάλιστα τα εν λόγω αξεσουάρ προστίθενται με το χέρι στο εργοστάσιο παραγωγής στο Flins της Γαλλίας, προκειμένου να διασφαλιστεί ένα εγγυημένο, υψηλής ποιότητας φινίρισμα.

Οι προβολείς LED που διαθέτει η συγκεκριμένη έκδοση “υπογράφουν” ένα εντυπωσιακό φωτεινό αποτέλεσμα, αλλά και παρέχουν εξαιρετική ορατότητα με γνώμονα την οδική ασφάλεια. Τη διαφορά κάνουν και οι “πινελιές” στο εξωτερικό  με τα υψηλής ποιότητας αυτοκόλλητα σε ανοδιωμένο μαύρο και πορτοκαλί  χρώμα στην οροφή και το καπό, καθώς και το μοναδικά badges BOSE Personal, στις κολώνες του αυτοκινήτου. 

Η εξατομίκευση  συνεχίζεται και στο εσωτερικό με απαλής υφής και διπλής ραφής υλικά χρώματος Energy Orange, που ενισχύουν την εμφάνιση του ταμπλό, σε πλήρη χρωματική αντιστοιχία με λεπτομέρειες σε καθίσματα, πατάκια και μαρσπιέ.

Το Nissan MICRA BOSE Personal Edition θα είναι διαθέσιμο προς πώληση το ερχόμενο καλοκαίρι, τόσο με τον turbo κινητήρα των  0.9λίτρων 90 PS, όσο και με τον diesel 1.5 λίτρων 90 PS.

To QASHQAI θα βρίσκεται και αυτό στο περίπτερο της Nissan στην Γενεύη, με ένα ευρύ φάσμα αλλαγών και βελτιώσεων, τόσο από πλευράς σχεδιασμού όσο και επιδόσεων. Με περισσότερες έξυπνες τεχνολογίες στην φαρέτρα του, το QASHQAI γιορτάζει στην Γενεύη τα 10 χρόνια πρωτοκαθεδρίας στην κατηγορία των crossover.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης θα φιλοξενηθεί και το πρωτότυπο Nissan BladeGliderπου αναδεικνύει την καινοτομία και τον ενθουσιασμό που απορρέουν από ένα υψηλής απόδοσης, αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα της Nissan. Αξίζει να σημειωθεί πως τον Φεβρουάριο, η Nissan παρουσίασε με μοναδικό τρόπο στους δρόμους του Μονακό, την νέα πρέσβειρα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της μάρκας, την δημοφιλή ηθοποιό του HollywoodMargot Robbie, στο τιμόνι τουBladeGlider.

Με το Nissan Intelligent Mobility να αποτελεί το “αποτύπωμα”  της μάρκας για το μέλλον της αυτοκίνησης, η Nissan θέτει ως στόχο τις μηδενικές εκπομπές ρύπων σε συνδυασμό με την εξάλειψη των θανατηφόρων ατυχημάτων. Αυτό ανακοινώθηκε για πρώτη φορά ακριβώς πριν από ένα χρόνο, στο περσινό  Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Από τότε, σημαντική πρόοδος έχει σημειωθεί στο πλαίσιο των τριών πυλώνων του συγκεκριμένου οράματος :  το Intelligent Driving, καλύπτει τις  εξελίξεις σχετικά με το πώς οδηγούνται τα αυτοκίνητα, το Intelligent Power,  καθοδηγεί τις εξελίξεις σχετικά με το πώς αυτά τροφοδοτούνται και  το Intelligent Intergation αποτελεί την ευρύτερη επενδυτική στρατηγική της μάρκας, σχετικά με τον ρόλο που τα οχήματα διαδραματίζουν στην κοινωνία.