Το Nissan Pulsar είναι άνετο. Πολύ άνετο

Για μια εταιρεία που διαθέτει στη “φαρέτρα” της το… super best seller Qashqai και το εκπληκτικό νέο Micra, ήταν ένα ερώτημα το τι χώρο θα έβρισκε για να επιβιώσει το Pulsar. Οι Ιάπωνες βέβαια, ξέρουν τι κάνουν και το μικρό μοντέλο της Nissan, φαντάζει σήμερα σαν μια ιδιαίτερα συμφέρουσα πρόταση στη χειμαζόμενη ελληνική αγορά, πόσο μάλλον αν λάβεις υπόψη και τις προσφορές που, κατά καιρούς κάνει η ελληνική αντιπροσωπεία της μάρκας.

Και εκεί που περιμένεις ότι το Pulsar είναι ένα ακόμα μικρομεσαίο, με “ευκολοχώνευτη” εμφάνιση μέσα- έξω, πλήρη εξοπλισμό, καλούς κινητήρες, καλή ποιότητα κατασκευής και ιδιαίτερα χαμηλή τιμή, έρχεται η έκπληξη. Από την πρώτη βόλτα κιόλας! Γιατί προσπαθείς να καταλάβεις αν “φταίνε” τα σούπερ άνετα καθίσματα, ή η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης για τον τρόπο απορρόφησης των (συνηθισμένων για ελληνικό οδόστρωμα) ανωμαλιών του οδοστρώματος, που, σε πολλές περιπτώσεις θα έκανε και premium SUV να… κοκκινήσει από τη ζήλια του.
Ναι, το Pulsar, έχει ως δυνατό του σημείο την ποιότητα κύλισης και την άνεση που προσφέρει στους επιβάτες, φιλτράροντας επιτυχημένα οτιδήποτε θα μπορούσε να διαταράξει την ηρεμία τους. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι οι τεχνικοί της Nissan έκαναν άριστη δουλειά σε αυτό τον τομέα, όπως και σε αυτό της ηχομόνωσης, στοχεύοντας προφανώς σε μεγαλύτερη κατηγορία

Και, από εκεί και πέρα; Το Pulsar που δοκιμάζουμε αυτή την εβδομάδα, είναι προσθιοκίνητο και φοράει τον 1,2 DIG-T με τους 115 ίππους. Το άμεσου ψεκασμού μοτέρ, κρύβει τον μικρό του κυβισμό σε όλο το φάσμα των στροφών, καθώς αποδίδει το μέγιστο της ροπής του (190Nm) μόλις από τις 2.000 σ.α.λ. και την ιπποδύναμη στις 4.500 σ.α.λ., ενώ υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου. Η εργοστασιακή τιμή για την μέση κατανάλωση, η οποία είναι 5,6 λίτρα/100 χλμ., δεν αποκλίνει ιδιαίτερα από την πραγματικότητα, αναλόγως του τρόπου οδήγησης βεβαίως. Με… ανθρώπινη οδήγηση στην πόλη, η κατανάλωση κινείται περίπου στα  6,5 λτ./100 χιλιόμετρα, αν όμως αποφασίσεις να πιέσεις τον γραμμικό και πολιτισμένο κινητήρα, θα δεις το αναμενόμενο, δηλαδή την κατανάλωση να εκτοξεύεται.
Στο δρόμο, το Pulsar είναι ο ορισμός του “οικογενειακού αυτοκινήτου”. Ήρεμο, ήπιο και προβλέψιμο, σου δείχνει από νωρίς τα όριά σου και, αν επιμείνεις και το παρακάνεις, όταν αρχίσει η υποστροφή θα σε “μαζέψουν” τα ηλεκτρονικά του συστήματα έγκαιρα. Το τιμόνι παρέχει μια τυπική πληροφόρηση για το δρόμο και είναι περισσότερο εστιασμένο στο να μην κουράζει τον οδηγό στις μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης. Στο ίδιο μοτίβο και τα υπόλοιπα, με το σαφές κιβώτιο να έχει μακριές σχέσεις για λόγους οικονομίας (να επισημάνουμε τον όσο πρέπει μαλακό συμπλέκτη), την άνετη θέση οδήγησης και τον πλήρη εξοπλισμό.
Από εκεί και πέρα, η εικόνα στο ευρύχωρο, τόσο εμπρός όσο και πίσω εσωτερικό, όπου υπάρχει μίξη μαλακών και σκληρών μαλακών, είναι γνώριμη για ένα μοντέλο Nissan, με το τριάκτινο τιμόνι και τα χειριστήρια σε αυτό, τον ευμεγέθη πίνακα οργάνων που στο κέντρο του υπάρχει μια οθόνη πληροφόρησης για τον οδηγό, αλλά και το κέντρο του ταμπλό, όπου υπάρχουν σε ένα piano black πλαστικό, συγκεντρωμένα όλα τα χειριστήρια του κλιματισμού, του ηχοσυστήματος κ.α.

Επαρκής ο χώρος και για τους πίσω επιβάτες

Εν ολίγοις, το Pulsar, δεν είναι τίποτε λιγότερο από αυτό που υπόσχεται το όνομά του, είναι “τίμιο” και άνετο απ’ όλες τις απόψεις για μια οικογένεια και είναι εδώ για να θυμίσει σε αυτούς που, δεκαετίες τώρα, επιμένουν να κρατούν τα Sunny τους που “τραγουδούν” ακόμα, ότι η Nissan τα φτιάχνει ακόμα το ίδιο καλά…