Ο πρώτος γύρος στο Targa Florio 2017: από την Taormina στην Cefalù

Ο πρώτος γύρος του Targa Florio 2017 ξεκίνησε το πρωί της Παρασκευής, 21 Απριλίου, από την κωμόπολη της Taormina. Η Giulia GTA, από τη συλλογή του Museo Storico της Alfa Romeo – La Macchina del Tempo, στο Arese, τράβηξε τα βλέμματα των θεατών. Στην καμπίνα της, δύο σημαντικές προσωπικότητες: ο Fabrizio Curci, επικεφαλής της Alfa Romeo στην περιοχή της EMEA, και ο Giorgio Sivocci, εγγονός του θρυλικού Ugo Sivocci που κέρδισε στο Targa Florio το 1923 στο τιμόνι της Alfa Romeo RL. Ο Ugo Sivocci είναι επίσης ο πρώτος που υιοθέτησε το θρυλικό σύμβολο του τετράφυλλου τριφυλλιού σε αυτοκίνητο της Alfa Romeo. Ήταν ακριβώς στον αγώνα του Targa Florio το 1923 που στη μάσκα του αυτοκινήτου δέσποζε ένα λευκό πλαίσιο μέσα στο οποίο ξεχώριζε ένα πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι. Ο απόλυτος θρίαμβος του Sivocci σε αυτόν τον αγώνα έπεισε όλους εκείνους που αμφέβαλλαν για το πόσο αποτελεσματικό και τυχερό ήταν αυτό το «γούρι».

Giulia GTA (1965)

Από τα μοντέλα της δεκαετίας του ’60 της Alfa Romeo,η Giulia Sprint GTA, η αδιαμφισβήτητη βασίλισσα της αγωνιστικής σκηνής, απολαμβάνει μια πολύ ιδιαίτερη θέση. Η σιλουέτα της είναι ουσιαστικά πανομοιότυπη με εκείνη των κανονικών αυτοκινήτων παραγωγής “GT” με Bertone body: όπου το “A” στο όνομα του μοντέλου σημαίνει “Alleggerita” ή “Ελαφρύ”, επισημαίνοντας τη σημαντικότερη διαφορά από την κανονικη Sprint GT. Το ατσάλινο αμάξωμα αντικαταστάθηκε από εξαιρετικά ελαφριά πάνελ αλουμινίου με αποτέλεσμα το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 745 κιλά (κατά 200 κιλά λιγότερο συγκριτικά με την κανονική Sprint GT). Ο κινητήρας με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής χωρητικότητας 1570 cc επίσης βελτιώθηκε, αποδίδοντας αυξημένη ισχύ στους 115 ίππους και φτάνοντας μέγιστη ταχύτητα άνω των 185 χλμ/ώρα. Άλλες διαφορές σε σχέση με τη Sprint GT ήταν οι απλουστευμένες λαβές, το ελαφρύτερο σήμα, το μπροστινό σύστημα εισαγωγής αέρα, οι ζάντες αλουμινίου και το ξεχωριστό εσωτερικό.

4η ημέρα

3η ημέρα

2η ημέρα

1η ημέρα