
Ίσως η πιο ιστορική διαδρομή Ράλλυ που έκανε ο Makinen, ήταν στο Ράλλυ των 1000 Λιμνών του 1967, όταν, λόγω ζημιάς, αναγκάστηκε να οδηγήσει το Mini του με το καπό... κολλημένο στο παρμπρίζ του. Ακόμα και έτσι, ακόμα και χωρίς να... βλέπει, ο Makinen τερμάτισε τρίτος στη συγκεκριμένη διαδρομή.
Τη δεκαετία του '70, ο Φινλανδός έτρεχε με Ford RS1600 Escort, πρωταγωνιστώντας στο RAC, μέχρι το '75 όταν και έχασε τη θέση του εργοστασιακού οδηγού της Ford και μετακινήθηκε στα Αφρικανικά Ράλλυ, στα οποία έτρεχε με ένα Peugeot V6 504 Coupe.