Ο τελικός του UEFA Champions League έρχεται, ο ενθουσιασμός ανεβαίνει


Μια διαφορετική “οπτική” της έννοιας του ενθουσιασμού από τη Nissan, με εθελοντές εξοπλισμένους με υπερσύγχρονους αισθητήρες κατά τη διάρκεια κρίσιμων αγώνων του UEFA Champions League, αλλά και στην πίστα Spa με 250 χιλιόμετρα / ώρα μέσα σε ένα GT-R.

Ενόψει του τελικού του UEFA Champions League το προσεχές Σάββατο, η Nissan, ως επίσημος  παγκόσμιος αυτοκινητικός  χορηγός της διοργάνωσης, τοποθετεί το ποδόσφαιρο σε μια άλλη διάσταση, αξιολογώντας το κατά πόσο η συγκίνηση σε ένα ποδοσφαιρικό ματς είναι πιο συναρπαστική από το να είσαι επιβάτης στο θρυλικό supercar GT–R.



Σε συνεργασία με τους ειδικούς της αθλητικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο Loughborough, η Nissan εγκατέστησε στους συμμετέχοντες  φορητές συσκευές προηγμένης  τεχνολογίας, προκειμένου  να παρακολουθήσει  και να συγκεντρώσει μια σειρά δεδομένων.  Αυτά περιελάμβαναν  τον καρδιακό ρυθμό, τον ρυθμό αναπνοής και την ηλεκτρο-δερματική δραστηριότητα, ούτως ώστε να εξεταστεί το φυσιολογικό επίπεδο επίδρασης  που είχε ο ενθουσιασμός και τελικά να προσδιοριστεί ποια δραστηριότητα είναι πιο συναρπαστική.



Τα πειράματα έλαβαν χώρα κατά  τη διάρκεια των προκριματικών  του UEFA Champions League  και συγκρίθηκαν με τις αντιδράσεις  επιβατών που βρέθηκαν στη θέση του συνοδηγού  του GT-R,  στο περίφημο Circuit de Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, με επαγγελματίες οδηγούς στο τιμόνι του supercar.



Φυσιολογική απόκριση
Αγώνες UEFA Champions League
GT-R track day
Μέση Αύξηση Καρδιακού Ρυθμού
39%
37%
Μέση Τιμή Καρδιακού Ρυθμού
91 BPM
100BPM
Μέσος Όρος Καρδιακής Συχνότητας
124BPM
136BPM
Μέση Αύξηση του Ρυθμού Αναπνοής
140%
144%
Μέσος Ρυθμός Αναπνοής
15 αναπνοές / λεπτό
15 αναπνοές / λεπτό
Μέσος Ρυθμός Μέγιστης Αναπνοής
35 αναπνοές / λεπτό
35 αναπνοές / λεπτό

Σχολιάζοντας τα ευρήματα από τα δύο σύνολα πειραμάτων, ο Δρ. Dale Esliger από το Πανεπιστήμιο Loughborough, μεταξύ άλλων  δήλωσε: "Πριν τη διεξαγωγή των πειραμάτων,  θα εκτιμούσαμε υποκειμενικά πόσο συναρπαστικό είναι το ποδόσφαιρο ή το να είσαι επιβάτης σε ένα supercar, όπως το Nissan GT-R. Η έρευνα που διεξήχθη στο πλαίσιο του δείκτη Nissan Excitement Index μας επέτρεψε να χρησιμοποιήσουμε καινοτόμα δεδομένα μέσω αισθητήρων , στη συνέχεια   να κατανοήσουμε τη φυσική αντίδραση των συμμετεχόντων σε αυτές τις συναρπαστικές στιγμές και έτσι να κάνουμε προτάσεις για εκείνα τα στοιχεία που θα μπορούσαν να είναι τα πιο συναρπαστικά.”