Επιτέλους, κεντροτίμονη McLaren ξανά!

Από το 1998, οπότε και σταμάτησε η παραγωγή της F1, όλος ο κόσμος αναρωτιέται: Θα ξαναβγάλει ποτέ η McLaren τον διάδοχο του απόλυτου, ίσως, υπεραυτοκινήτου, με τη θέση οδήγησης στη μέση; Η βρετανική εταιρεία ετοιμάζει κάτι που, όπως λέει, δεν είναι ο διάδοχος της F1, όμως σίγουρα ικανοποιεί τις προσδοκίες μας.

Ο λόγος για το ΒΡ23, το επερχόμενο hypercar της McLaren, το οποίο δεν θα είναι μόνο η γρηγορότερη McLaren ever αλλά θα είναι και το δεύτερο τριθέσιο, κεντροτίμονο (αφού λέμε κεντρομήχανο, δεξιοτίμονο κλπ, γιατί να μη λέμε κεντροτίμονο;) αυτοκίνητο που θα βγει στην παραγωγή.

Προς το παρόν, όσο συνεχίζεται η εξέλιξη του ΒΡ23, οι Βρετανοί δοκιμάζουν πιθανά setup για το επερχόμενο hypercar. Όπως εδώ, που δημιούργησαν μια τριθέσια, κεντροτίμονη 720S, ως test mule για το ΒΡ23.

Αυτή δημιούργηθηκε για να “ερευνηθούν διαφορετικές εργονομικές λύσεις” για το μοντέλο που βρίσκεται υπό εξέλιξη. Φυσικά, αν και ο πίνακας οργάνων είναι “δανεισμένος” από την 720S, τα υπόλοιπα είναι μάλλον άγνωστα στα μάτια μας και… προσωρινά. Κάποια άλλα, μας δείχνουν λεπτομέρειες από το νέο μοντέλο, όπως ότι δεν θα έχει καθρέφτες, αλλά κάμερες στα δύο άκρα.

Στα άλλα ενδιαφέροντα, είναι και οι λίγες λεπτομέρειες που έχει δώσει η McLaren για το ΒΡ23. Στα 25α γενέθλια της F1, μας αποκάλυψε ότι θα είναι γρηγορότερο από αυτή, άρα ότι πιθανότατα θα δούμε μεγαλύτερη τελική από τα 391 χ.α.ω.

Το τριθέσιο, κεντροτίμονο υπεραυτοκίνητο της McLaren, το οποίο πιθανότατα θα βγει στην παραγωγή το 2019, θα έχει διεδρικές πόρτες, οι οποίες θα εκτείνονται ως και την οροφή για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών. Θα παραχθεί σε 106 κομμάτια, όσα και η F1. Και δεν θα είναι διάδοχος της F1. Σίγουρα.

Tip: ΒΡ23 σημαίνει Bespoke Project 2. Το “3” δηλώνει τις θέσεις.

Tip2: Σε περίπτωση΄που αναρωτιέσαι, ο κύριος πίσω από το τιμόνι είναι o Chris Goodwin. Ο επικεφαλής Test Driver της McLaren.