Οι Ιάπωνες μπαίνουν και στη Formula E

 Η Nissan / NISMO ανακοίνωσε το παγκόσμιο πλάνο της για το 2018,  σε ό,τι αφορά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Από
αυτό, ξεχωρίζουν, εκτός των συμμετοχών του Godzilla, περιλαμβάνεται το
ντεμπούτο της στο αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτάθλημα ABB FIA της Formula Ε.


Η Nissan λοιπόν, θα είναι η πρώτη ιαπωνική
αυτοκινητοβιομηχανία  που θα κάνει το
ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα της Formula E στην αρχή της πέμπτης σεζόν,  στα τέλη του 2018. Η Nissan θα αποκαλύψει
περισσότερα για την Formula E στο φετινό 
Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο. Περισσότερες
πληροφορίες σχετικά με τον οδηγό και την σύνθεση της ομάδας, θα είναι
διαθέσιμες αργότερα εντός του έτους.

Ξεκινώντας από την πέμπτη σεζόν, οι ομάδες θα συναγωνιστούν με ένα νέο συνδυασμό σασί /
μπαταρίας και με νέους κινητήρες για να εξαλείψουν την ανάγκη αλλαγής
αυτοκινήτων στην μέση του αγώνα,  κάτι
που γινόταν στους προγενέστερους αγώνες της
Formula Ε.


Η είσοδος της Nissan στην Formula
E, ως παγκόσμια ηγέτιδας στην τεχνολογία των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, γίνεται
την κατάλληλη στιγμή, καθώς θα συμπέσει με τους νέους τεχνικούς
κανονισμούς  του πρωταθλήματος. Αποτελεί  επίσης μια υψηλής απόδοσης έκφραση του Nissan
Intelligent Mobility, του οράματος  της
εταιρείας για την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα αυτοκίνητα τροφοδοτούνται,
οδηγούνται και ενσωματώνονται στην κοινωνία. Η Nissan κατασκευάζει  το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό όχημα στον κόσμο,
το Nissan LEAF, έχοντας ήδη λανσάρει μια νέα έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου με
τις μηδενικές εκπομπές ρύπων, από τον περασμένο Οκτώβριο.

Κατηγορία SUPER GT GT500

Η Nissan “ρίχνει” στην μάχη τέσσερα Nissan GT-R
NISMO GT500, με στόχο να επανακτήσει τα πρωταθλήματα που κέρδισε το 2014 και το
2015. Η Nissan κέρδισε πέντε από τους οκτώ αγώνες το 2016 και έχασε τον τίτλο
του 2017, για μόλις 2 βαθμούς.


Ο Tsugio Matsuda και ο Ronnie Quintarelli, οι
πρωταθλητές του 2014 και του 2015 αντίστοιχα, θα οδηγήσουν και πάλι  το GT-R NISMO με το No. 23, σηματοδοτώντας
την πέμπτη σεζόν τους ως αγωνιστικό ντουέτο. Ο Matsuda είναι ο πιο επιτυχημένος
οδηγός GT500 στην ιστορία του πρωταθλήματος με 19 νίκες, ενώ ο  Quintarelli κατέχει το ρεκόρ σειράς για τις
περισσότερες νίκες του  πρωταθλήματος, με
τέσσερις τίτλους.

Κάνοντας το ντεμπούτο του στην
κατηγορία GT500, η NDDP Racing με
τη B-MAX θα επιστρατεύσουν τον παλαίμαχο Satoshi Motoyama με τον ανερχόμενο
αστέρα Katsumasa Chiyo.

Η ομάδα της IMPUL θα παρουσιάσει τον  Daiki Sasaki μαζί με τον “απόφοιτο” της
Ακαδημίας GT Jann Mardenborough, ενώ ο πρωταθλητής της Ιαπωνικής Formula 3
Mitsunori Takaboshi, θα αναβαθμιστεί από την κατηγορία GT300 με την Kondo Racing
και τον Joao Paulo de Oliveira.


Οι τεχνικές αναβαθμίσεις για τα Nissan GT-R NISMO GT500 του 2018, περιλαμβάνουν:

Αεροδυναμικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένης της
βελτιστοποίησης της ροής του αέρα κατά μήκος του κέντρου του οχήματος.

   Ενισχυμένη οδηγική ικανότητα, με αυξημένη
απόδοση του κινητήρα και βελτιωμένη ακαμψία.

Αναθεώρηση όλων των μεταβλητών εξαρτημάτων, προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η δυναμική του αυτοκινήτου.

Προγράμματα αγώνων συνεργατών

Σε αυτή τη σεζόν,
το νέο Nissan GT-R NISMO GT3 του 2018, θα 
είναι διαθέσιμο για τους συνεργάτες. Η NISMO θα συνεχίσει την υποστήριξη
συνεργαζόμενων ομάδων  που τρέχουν
με   το GT-R NISMO GT3 του 2015,  στην κατηγορία SUPER GT GT300 και Super
Taikyu στην Ιαπωνία.

Η αγωνιστική ομάδα GAINER θα
συμμετάσχει στην κατηγορία SUPER GT GT300 με δύο Nissan  GT-R NISMO GT3, προδιαγραφών 2018. Τα
συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα κάνουν επίσης ντεμπούτο στο  Blancpain GT της Ασίας με την KCMG.

Λεπτομέρειες σχετικά με τη συμμετοχή της Nissan στο Κύπελλο Αντοχής του Blancpain GT
στην Ευρώπη,  αναμένεται να αποκαλυφθούν
στο εγγύς μέλλον.

Σε ότι αφορά τους αγώνες με πρωτότυπα,  η Nissan, ως προμηθευτής κινητήρων, θα εκπροσωπηθεί στο πρωτάθλημα
IMSA WeatherTech SportsCar με την Extreme Speed Motorsports (με τον κινητήρα
VR38 GT-R GT3) και στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την ByKOLLES
Racing  (3.0 λίτρων turbo V6 – VRX30A
evo.).

Επιπλέον, οι ομάδες που ανταγωνίζονται στην κατηγορία LMP3 σε όλο τον κόσμο θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τον αγωνιστικό
κινητήρα VK50 της Nissan .

Άλλα αγωνιστικά προγράμματα

Στον Καναδά, το πρωτάθλημα
Nissan Micra Cup θα συνεχιστεί για την τέταρτη σεζόν
του. Η ομάδα της Supercars από την 
Αυστραλία θα παρουσιάσει τον Andre Heimgartner, αντικαθιστώντας τον
παλαίμαχο πλέον  Todd Kelly. Ο
Heimgartner θα βρίσκεται πίσω από τιμόνι των αγωνιστικών Nissan Altima  μαζί με τους Rick Kelly, Michael Caruso και
Simona De Silvestro.