Στα χέρια του Ομίλου Συγγελίδη η Opel Ελλάς

Ήταν μάλλον αναμενόμενο: Μετά από την πώληση της Opel στον PSA, τον όμιλο της Peugeot-Citroen-DS, θεωρούνταν δεδομένες οι ανακατατάξεις και σε επίπεδο αντιπροσωπειών. Έτσι, όπως ανακοινώθηκε σήμερα, η Opel θα συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα, μέσω της οικογένειας Συγγελίδη, του ομώνυμου Ομίλου, ο οποίος είναι ο επίσημος εισαγωγέας- αντιπρόσωπος των Peugeot, Citroen και DS, αλλά και Jeep, Chrysler, Lancia, καθώς και Alfa Romeo, Fiat, Abarth, μέσω της Autoone
Opel GTC OPC σε σλάλομ

Η σχετική σύμβαση, η οποία προβλέπει πως η Εθνική Εταιρεία Πωλήσεων της Opel θα εξαγορασθεί από μέλη της οικογένειας Συγγελίδη, έχει υπογραφεί. Το προσωπικό της Opel στην Ελλάδα θα συνεχίσει να απασχολείται στην υφιστάμενη εταιρεία, υπό τη νέα ιδιοκτησία. Η συμφωνία  πρέπει να εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, κάτι το οποίο θεωρείται τυπική υπόθεση.

Αυτό, γίνεται στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης της επιχειρηματικής στρατηγικής της Opel σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές ώστε να γίνει πιο ευέλικτη, ευπροσάρμοστη και αποδοτική όπως περιγράφεται  στο στρατηγικό σχέδιο PACE! Σε ένα ακόμα βήμα για την ενίσχυση της ανάπτυξης, η εταιρεία θα συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα μέσω της ευρέως αναγνωρίσιμης και επιτυχημένης οικογένειας Συγγελίδη, η οποία  θα εξαγοράσει την υφιστάμενη οργάνωση της Opel Ελλάς και θα καταστεί  στο μέλλον η ανεξάρτητη εισαγωγική εταιρεία.

"Σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού μας σχεδίου PACE! αυτή είναι μία ακόμη απόφαση η οποία θα καταστήσει  τη δομή των πωλήσεών μας πιο ευέλικτη, αποδοτική και κατά συνέπεια πιο ανταγωνιστική", εξηγεί ο Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales και Marketing της Opel/Vauxhall. "Ο Συγγελίδης είναι ήδη ένας ισχυρός και έμπειρος συνεργάτης στην Ελλάδα για τις αδελφές εταιρείες μας Peugeot, Citroën και DS Automobiles και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και την κερδοφορία μας".
Το Opel Grandland X

Η οικογένεια Συγγελίδη είναι υπεύθυνη για τις  πωλήσεις της Citroën από το 1965, της Peugeot από το 2014 και της DS Automobile από το 2018. Το 2018, η Opel πέτυχε μερίδιο αγοράς 6.46%, πωλώντας 7.142 μονάδες στην Ελλάδα. Με τη νέα οργανωτική δομή, η πλούσια σε παράδοση γερμανική μάρκα, προσδοκά να αναπτυχθεί επιτυχώς στη χώρα τα επόμενα χρόνια.