Ό,τι ήθελες να ξέρεις για το Peugeot 508

Το νέο PEUGEOT 508 ήρθε, με σκοπό να αλλάξει τα πάντα στην αυτοκίνηση. Ο νέος εξωτερικός σχεδιασμός το κάνει πιο επιθετικό και στιβαρό, ενώ στο εντυπωσιακό εσωτερικό του δεσπόζει η εξελιγμένη έκδοση του εμβληματικού PEUGEOT i-Cockpit. Η υποδειγματική οδική του συμπεριφορά, οι νέοι κινητήρες, οι πολυάριθμες τεχνολογικές καινοτομίες και η αλματώδης εξέλιξη στις μεθόδους κατασκευής του, καταδεικνύουν ότι το PEUGEOT 508 θα αποτελέσει ένα παγκόσμιο πρότυπο στο segment D, υποστηρίζοντας ακόμα περισσότερο τη στρατηγική της μάρκας με στόχο την κατάκτηση των υψηλότερων κατηγοριών της αγοράς.  

Στην ευρωπαϊκή αγορά, το παραδοσιακό segment D μετά από μία 10ετία πτωτικής πορείας, τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχει σταθεροποιηθεί. Κάτω από την πίεση μιας ευρείας γκάμας επιλογών που έχουν οι πελάτες της κατηγορίας και ειδικά από τα SUV, τα μεγάλα sedan ανακάμπτουν μέσω της προσφοράς μοντέλων από τους premium κατασκευαστές, που διακρίνονται τόσο από μεγάλη ποικιλία αμαξωμάτων όσο και από ισχυρή ταυτότητα. Με αυτό το σκεπτικό, οι σχεδιαστές του νέου PEUGEOT 508 προσπάθησαν να καταστήσουν σαφή τον μοναδικό τους στόχο: Να αποστασιοποιηθούν από το συμβατικό 4θυρο αμάξωμα 3 όγκων και να στραφούν προς ένα coupé με πέντε πόρτες.

To design

Από την πρώτη ματιά το PEUGEOT 508 τραβάει τα βλέμματα χάρη στη δυναμική του εμφάνιση. 

Το ύψος του αυτοκινήτου ελλατώθηκε και δεν ξεπερνά πλέον το 1,40 μ. ενώ οι αεροδυναμικές του γραμμές παραπέμπουν πλέον ξεκάθαρα σε αμάξωμα coupé. 

Το εμπρός μέρος είναι εντυπωσιακό κι αντανακλά δυναμισμό. Η μοντέρνα κυψελοειδής μάσκα με τα στοιχεία χρωμίου και τα φώτα LED, αντλούν έμπνευση κατευθείαν από το πρωτότυπο PEUGEOT Instinct. Με το περίφημο λιοντάρι στο κέντρο της μάσκας και το λογότυπο της μάρκας στο χείλος του καπό, το νέο PEUGEOT 508 αποτίνει φόρο τιμής στους διάσημους πρόγονους του; τα PEUGEOT 504 και 504 coupé.

Τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας LED προσδίδουν στο αυτοκίνητο ιδιαίτερη εμφάνιση σχηματίζοντας μια μοναδική φωτεινή υπογραφή. 

Το καπό έχει χαμηλώσει όσο το δυνατόν περισσότερο έτσι ώστε να τονίσει το δυναμισμό του νέου PEUGEOT 508 και η συνολική εμφάνιση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να εντυπωσιάζει από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις. Όλα τα αυτά τα μοναδικά εξωτερικά χαρακτηριστικά κάνουν το εμπρός μέρος του νέου PEUGEOT 508 να αντανακλά μία αυθεντική εικόνα ποιότητας και χαρακτήρα, όντας ταυτόχρονα απόλυτα εναρμονισμένα με τη μοντέρνα σχεδιαστική φιλοσοφία της PEUGEOT.

Η γραμμή της οροφής του νέου PEUGEOT 508 έχει έντονη κλίση προς τα πίσω, ακολουθώντας τις σχεδιαστικές τάσεις της κατηγορίας premium.

Οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι συμπαγείς: το συνολικό μήκος έχει μειωθεί στα 4,75μ. από τα 4,83μ. του προηγούμενου 508, γεγονός που του εξασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία. Στη δημιουργία της εικόνας του κουπέ συντελεί και το μικρό ύψος των πλευρικών παραθύρων αλλά και η απουσία πλαισίου από τις πόρτες. Τα πάντα πάνω στο αμάξωμα παίζουν το ρόλο τους στην αεροδυναμική: το καπό έρχεται «πρόσωπο» με το παρμπρίζ, τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο, οι αρμοί έχουν σχεδόν εξαλειφθεί, οι τροχοί γεμίζουν ιδανικά τους θόλους, η κλασική κεραία απουσιάζει. Η PEUGEOT εκμεταλλεύθηκε στο έπακρο την πείρα και την τεχνογνωσία της με στόχο να αναβαθμίσει την αισθητική και την ποιότητα του νέου 508. 

Στην πίσω πλευρά, ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, ξεχωρίζει κανείς την μαύρη γυαλιστερή φάσα που χαρακτηρίζει πλέον όλα τα πρόσφατα μοντέλα της PEUGEOT. Εκείνα όμως που τραβούν αμέσως την προσοχή, είναι τα 3D Full LED πίσω φωτιστικά σώματα των εκδόσεων GT Line και GT. Τα συγκεκριμένα φώτα προέρχονται κατευθείαν από τα πιο πρόσφατα πρωτότυπα της PEUGEOT και ειδικότερα από το Quartz. Τα πίσω φώτα με τις χαρακτηριστικές φωτεινές «νυχιές», διαθέτουν επίσης και λειτουργία προσαρμοζόμενης έντασης ώστε να είναι άμεσα ορατά, ανεξάρτητα από τις επικρατούσες συνθήκες, ημέρα και νύχτα.

Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου αποκαλύπτει επίσης ένα πρωτότυπο χαρακτηριστικό του νέου PEUGEOT 508: Mια τέλεια κρυμμένη πίσω πόρτα που συνδυάζει την κομψότητα με την πρακτικότητα και δίνει τη βέλτιστη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών των 487 λίτρων. 

Εσωτερικό 

Μπαίνοντας κανείς στο νέο PEUGEOT 508 είναι σαν να μπαίνει σε έναν καινούριο κόσμο, προσανατολισμένο στην ποιότητα και την πρωτοτυπία. Το βλέμμα πέφτει αμέσως στον εντυπωσιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος δεσπόζει στη νέα έκδοση του μοναδικού PEUGEOT i-Cockpit.

Από το 2012 που παρουσιάστηκε στο PEUGEOT 208, το i-Cockpit® εξελίχθηκε με κάθε νέο μοντέλο της PEUGEOT. Από το 2008, στο 308 και στα πιο πρόσφατα SUV, τα PEUGEOT 3008 και 5008, οι τρεις γενιές του PEUGEOT i-Cockpit® έχουν αφήσει ανεξίτηλη τη σφραγίδα τους στα μοντέλα της μάρκας του λιονταριού. 

Τα βασικά στοιχεία του PEUGEOT i-Cockpit® είναι :

Το τιμόνι μικρών διαστάσεων

Η κεντρική οθόνη αφής

Το Head-up Display με την υψηλής ευκρίνειας (HD) ψηφιακή οθόνη 12,3’’ 

Με πληθώρα δυνατοτήτων διαμόρφωσης (έξι διαφορετικές επιλογές απεικόνισης), το Head-up Display βρίσκεται πάνω από το τιμόνι και παρουσιάζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες οδήγησης μπροστά στο οπτικό πεδίο  του οδηγού, χωρίς εκείνος να χρειάζεται να απομακρυνθεί το βλέμμα από το δρόμο, ενώ στις λειτουργίες του συμπεριλαμβάνεται και το νέο σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision.

Η κεντρική οθόνη αφής ενσωματώνεται πλήρως στο ταμπλό και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με το Head-up Display. Διατίθεται σε μέγεθος 8’’ SD για το επίπεδο εξοπλισμού Active και 10’’ υψηλής ευκρίνειας (HD) για τα επίπεδα εξοπλισμού Allure, GT Line και GT. Συνοδεύεται από 7 διακόπτες αεροπορικού τύπου που θυμίζουν πλήκτρα πιάνου και παρέχουν άμεση πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες άνεσης, όπως το ηχοσύστημα, ο κλιματισμός, το σύστημα πλοήγησης, οι ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, το τηλέφωνο, οι εφαρμογές του κινητού και το i-Cockpit Amplify.

Στη βάση της κεντρικής κονσόλας ξεχωρίζει ο μοχλός του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που λειτουργεί με ηλεκτρομηχανισμό και ελέγχει τη λειτουργία του κιβωτίου με ένα άγγιγμα. Ο σχεδιασμός του μοχλού υπογραμμίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο στυλ του αυτοκινήτου και, με τα ειδικά “paddles” στο τιμόνι,  συμβάλλει στην ενίσχυση της οδηγικής απόλαυσης. 

Το νέο PEUGEOT 508 διαθέτει επίσης στον βασικό εξοπλισμό των εκδόσεων GT Line και GT τη λειτουργία i-Cockpit® Amplify. Το σύστημα αυτό παρέχει τη δυνατότητα 2 επιλογών προσωπικής διαμόρφωσης του εσωτερικού περιβάλλοντος (“BOOST” και “RELAX”), που διεγείρουν τις αισθήσεις:

την όραση, με ρύθμιση της έντασης του εσωτερικού φωτισμού και του χρώματος της οθόνης 

Την ακοή, μέσω των ρυθμίσεων του ήχου 

Την αφή, μέσω των ρυθμίσεων της λειτουργίας μασάζ πολλαπλών σημείων των καθισμάτων 

Η λειτουργία  i-Cockpit® Amplify δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ρυθμίσει και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, επιλέγοντας από τα προγράμματα οδήγησης ECO/Sport/Comfort/Normal και ρυθμίζοντας την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ενεργητική ανάρτηση Active Suspension Control. 

Οικονομία αλλά και υψηλές επιδόσεις

Από την αρχιτεκτονική σχεδίασης του αυτοκινήτου, τον συντελεστή ηχομόνωσης NVH (noise – vibration – harshness), τη βελτιστοποίηση των διαστάσεων, τον περιορισμό του βάρους, την αεροδυναμική και τους κινητήρες, τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον περιορισμό των εκπομπών CO2 , στο χαμηλότερο μέχρι σήμερα επίπεδο. 

Το νέο PEUGEOT 508 εφοδιάζεται με νέας γενιάς κινητήρες Euro 6.2 PureTech και BlueHDi (με βελτιωμένη τεχνολογία καταλύτη SCR) που επιτυγχάνουν κορυφαία επίπεδα εκπομπών CO2 στην κατηγορία τους. Αυτά τα επίπεδα απόδοσης είναι ακόμη πιο αξιοσημείωτα καθώς λαμβάνουν υπόψη τους νέους τεχνικούς περιορισμούς και τη διαδικασία WLTP, η οποία επιδιώκει να εναρμονίσει τα εγκεκριμένα επίπεδα δοκιμών κατανάλωσης με τα επίπεδα κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες χρήσης.

Το νέο PEUGEOT 508 προσφέρεται με δύο εκδόσεις του κινητήρα βενζίνης1.6 PureTech:

1.6 PureTech 180 S&S EAT8

1.6 PureTech 225 S&S EAT8 (αποκλειστικά στο 508 GT), 

ο οποίος σε συνδυασμό με τις σπορ ρυθμίσεις της ενεργητικής ανάρτησης του βασικού εξοπλισμού εξασφαλίζει κορυφαίες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και τρεις εκδόσεις των κινητήρων diesel 1.5 και 2.0 BlueHDi:

1.5 BlueHDi 130 S&S με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (ο μοναδικός συνδυασμός με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων)

1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8

2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8

Made in France



Το νέο PEUGEOT 508 κατασκευάζεται  στο εργοστάσιο της Mulhouse στη Γαλλία, ενώ οι κινητήρες παράγονται στα γαλλικά εργοστάσια της Trémery και του Douvrin. Ως εκ τούτου, το μοντέλο θα φέρει επάξια τον τίτλο “Origine France Garantie”, πιστοποιώντας ότι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία.

Οι βασικές διαστάσεις του νέου PEUGEOT 508 

 Με συνολικό μήκος 4,75μ., το νέο PEUGEOT 508 είναι ένα από τα πιο συμπαγή μοντέλα στην κατηγορία του, όντας ταυτόχρονα πολύ κοντά από πλευράς διαστάσεων στον premium ανταγωνισμό του: με διαστάσεις παραπλήσιες με το Audi A5 Sportback, είναι 11εκ. μικρότερο από το Volkswagen Arteon (4,86μ.). Παρότι το συνολικό του μήκος μειώθηκε κατά 8εκ. σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το μεταξόνιό του – 2,79μ. – έχει μειωθεί μόνο κατά 2,4εκ., ώστε να διατηρηθούν οι χώροι στο εσωτερικό ικανοποιώντας έτσι τις ανάγκες των πελατών της συγκεκριμένης κατηγορίας. 

Το νέο PEUGEOT 508 προσφέρει μία από τις καλύτερες αναλογίες μεταξονίου – διαστάσεων στην κατηγορία. Ο εμπρός και ο πίσω πρόβολος έχουν μειωθεί σε μήκος, ώστε να τονιστεί η εμφάνιση και να βελτιωθεί η ευελιξία τόσο στο δρόμο όσο και κατά το παρκάρισμα. Η ακτίνα κύκλου στροφής έχει μειωθεί κατά 1,5μ. σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά! Με κύκλο στροφής 10,80μ., το νέο PEUGEOT 508 εμφανίζει την καλύτερη επίδοση στην κατηγορία του.

Το νέο 508 είναι ιδιαίτερα χαμηλό και με ιδανικές αναλογίες διαστάσεων: με ύψος 1,40μ. είναι κατά 6εκ. χαμηλότερο από το προηγούμενο μοντέλο, γεγονός που το καθιστά εξαιρετικά αεροδυναμικό       (Cx : 0.26 και SCx : 0.57m2). Παρά το χαμηλό του ύψος, στο εσωτερικό δεν έχει γίνει κανένας συμβιβασμός στον διαθέσιμο χώρο για τα κεφάλια των επιβατών, ενώ κατατάσσεται ως ένα από τα πιο δυναμικά αμαξώματα στην κατηγορία, δίπλα στον κύριο ανταγωνιστή του, που είναι το Audi A5 Sportback. 

Και τέλος, ένα ακόμη χαρακτηριστικό που το κατατάσσει στην κατηγορία premium είναι και οι αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου από 17 έως 19 ίντσες, με 4 επιλογές σχεδίου και φινιρίσματος.

Εσωτερικοί χώροι

Με τη βελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική του, το νέο PEUGEOT 508 προσφέρει τόσο συμπαγείς διαστάσεις, όσο και μια καμπίνα επιβατών κατάλληλη για χρήση από τους πελάτες της συγκεκριμένης κατηγορίας. 

Ως εκ τούτου, αν και ο ελεύθερος χώρος για τα κεφάλια των εμπρός και πίσω επιβατών είναι παρόμοιος με αυτόν του Audi A5 Sportback, το πλάτος στο ύψος των αγκώνων εμπρός φτάνει τα 1,455μ., δηλαδή 5εκ. περισσότερο από το Audi. Ομοίως, ο ελεύθερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι 3εκ. μεγαλύτερος. Αξίζει να σημειωθεί ότι και τα δύο μοντέλα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος! 

Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ είναι 487 λίτρα, ενώ διαθέτει στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό σύστημα ανοίγματος Hands-free. 

Εντυπωσιακές είναι επίσης και οι δυνατότητες διαμόρφωσης στο εσωτερικό: πίσω κάθισμα με δυνατότητα ασύμμετρης αναδίπλωσης 2/3-1/3 και αναδιπλούμενο κεντρικό πίσω υποβραχιόνιο για φόρτωση των πέδιλων του σκι. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, η συνολική χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ αυξάνεται θεαματικά φτάνοντας τα 1.537 λίτρα, δίνοντας πρακτικά τη δυνατότητα εκμετάλλευσης του χώρου φόρτωσης μέχρι την οροφή. 

Έντονες οδηγικές συγκινήσεις

Το νέο PEUGEOT 508 διατηρεί στο ακέραιο το DNA της μάρκας, εκμεταλλευόμενο όλη την τεχνολογία και την εμπειρία του ομίλου PSA, όπως π.χ.:

Τη χρήση της πλατφόρμας EMP2, η οποία αναμφισβήτητα είναι μία από τις καλύτερες πλατφόρμες σήμερα εξασφαλίζοντας στο αυτοκίνητο εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά επιτυγχάνοντας παράλληλα και μείωση του συνολικού του βάρους (70 κιλά κατά μέσο όρο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο) και βελτιώνοντας την οικονομία, την ασφάλεια και τις επιδόσεις. 

Την υιοθέτηση μίας νέας τεχνικής συγκόλλησης του αμαξώματος, η οποία, συνεπικουρούμενη από την εφαρμογή 24 μέτρων ειδικού συγκολλητικού υλικού, εγγυάται ακόμη μεγαλύτερη ακαμψία και αντοχή στον χρόνο.

Την τοποθέτηση υποπλαισίου έδρασης της εμπρός ανάρτησης για ακόμα καλύτερη απόσβεση. 

Την υιοθέτηση πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων που συνδέεται με την ενεργητική ανάρτηση μεταβλητής απόσβεσης Active Suspension Control (βασικός εξοπλισμός σε όλες τις εκδόσεις του νέου 508 με κινητήρα 1.6 PureTech 180hp και στο 508 GT).

Το ειδικό set-up της ανάρτησης, ανάλογα με τον τύπο κινητήρα, που διασφαλίζει τον ιδανικό βαθμό άνεσης και απόσβεσης σε ανώμαλο οδόστρωμα. 

Τη χρήση του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων EAT8 που διαθέτει ηλεκτροκίνητο μοχλό με αλλαγές ‘με απλό άγγιγμα’. 

Το ειδικό set-up του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης που εξασφαλίζει τον ιδανικό συνδυασμό άνεσης-κρατήματος σε κάθε κατάσταση, παρέχοντας ταυτόχρονα μοναδική ευελιξία. 

Άνεση και first-class ποιότητα

Η επιλογή των υλικών στο εσωτερικό και η προσοχή ακόμα και στην παραμικρή λεπτομέρεια του φινιρίσματος, γίνονται άμεσα αντιληπτές από τους επιβάτες που αισθάνονται ότι βρίσκονται σε ένα φιλικό, μοντέρνο και εκλεπτυσμένο περιβάλλον. 

Τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, από το επίπεδο εξοπλισμού Allure, έχουν λάβει την έγκριση του Γερμανικού Οργανισμού AGR (Aktion für Gesunder Rücken) για την εργονομία τους και την πληθώρα ρυθμίσεων που προσφέρουν: μηχανική ρύθμιση ύψους, ηλεκτρική ρύθμιση της κλίσης του καθίσματος και της στήριξης της οσφυικής μοίρας (4 ρυθμίσεις με αεροθαλάμους), μηχανική ρύθμιση του μήκους του καθίσματος (ρυθμιζόμενη στήριξη των μηρών). Τo νέο PEUGEOT 508 μπορεί να εφοδιαστεί με θερμαινόμενο εργονομικό κάθισμα οδηγού ‘AGR’ με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις, λειτουργία μνήμης (2 μνήμες) και λειτουργία massage (8 σημεία – 5 προγράμματα) καθώς και θερμαινόμενο εργονομικό κάθισμα συνοδηγού ‘AGR’ με 8 ηλεκτρικές ρυθμίσεις και λειτουργία massage (8 σημεία – 5 προγράμματα), επιλέγοντας το  Electric, Μemory & Massage Pack.

Η καμπίνα των επιβατών διαθέτει πλήθος αποθηκευτικών χώρων που φτάνουν σε συνολική χωρητικότητα τα 32 λίτρα (!) και διαθέτει τέσσερις θύρες USB από το επίπεδο εξοπλισμού Allure, μία υποδοχή τύπου jack στο κεντρικό υποβραχιόνιο και πρίζα 12V στον χώρο αποσκευών. Η ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή διαθέτει σπόιλερ ενώ το 508 GT διαθέτει κορυφαίο ηχοσύστημα 10 ηχείων, προϊόν της διάσημης γαλλικής εταιρείας high-end συστημάτων ήχου FOCAL®.

Το κορυφαίο επίπεδο απτής ποιότητας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου γίνεται άμεσα αντιληπτό από όλους τους επιβάτες. Τα υλικά που έχουν επιλεγεί ανήκουν στην premium κατηγορία: Alcantara®, δέρμα Nappa, σατινέ χρώμιο, μαύρη λάκκα,  αυθεντικό ξύλο (Zebrano για το 508 GT ή προαιρετικά Grey Oak για το GT Line και το GT).

Η ποιοτική υπεροχή του νέου PEUGEOT 508 είναι εμφανής και στα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει. Το νέο 508 προσφέρει, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού και τον κινητήρα, ένα ευρύ φάσμα συστημάτων υποστήριξης οδήγησης τελευταίας γενιάς που ανταποκρίνονται στα όλοι και πιο απαιτητικά κριτήρια Euro NCAP: 

Σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision στο 508 GT, για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας 

Τελευταίας γενιάς σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης Active Safety Brake με Distance Alert (προειδοποίηση ημέρα και νύχτα για κίνδυνο σύγκρουσης με άλλο όχημα, κινούμενο ή σταθερό, που βρίσκεται στην πορεία του 508, καθώς και με πεζό που διασχίζει τον δρόμο)

Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση των ορίων του δρόμου, ακόμα και χωρίς διαγράμμιση)

Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go (με το αυτόματο κιβώτιο EAT8)

Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης πορείας στην επιλεγμένη λωρίδα κυκλοφορίας (συνοδεύει το Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go), για πρώτη φορά σε μοντέλο της PEUGEOT

Active Blind Spot Monitoring System (ενεργό σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα)

Driver Attention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού)

High Beam Assist (αυτόματη εναλλαγή μεσαίας-μεγάλης σκάλας προβολέων)

Speed Limit Recognition (αναγνώριση σήμανσης ορίου ταχύτητας)

Road Sign Recognition (εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης: STOP, απαγόρευση εισόδου / διέλευσης, κ.α.)

Το πρωτότυπο σύστημα βελτίωσης της ορατότητας (Night Vision) χρησιμοποιεί μια κάμερα υπέρυθρων ακτίνων που ανιχνεύει πεζούς ή ζώα που κινούνται μπροστά από το 508 τη νύχτα ή σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Το σύστημα εντοπίζει κίνηση σε ακτίνα 200 – 250 μέτρων, εκτός του πεδίου δράσης των προβολέων, εμφανίζοντας την εικόνα του δρόμου στην ψηφιακή οθόνη του Head-up Display, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού.

Σε οδήγηση στην πόλη, ο οδηγός έχει επίσης στη διάθεσή του πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης στάθμευσης όπως αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω (από το επίπεδο εξοπλισμού Active), κάμερες απεικόνισης 180° (Visiopark 1) και 360° (Visiopark 2), αλλά και το σύστημα City Park 3, διαθέσιμο μόνο με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT8, που περιλαμβάνει aισθητήρες παρκαρίσματος με περιμετρική λειτουργία Flankguard και ενεργή υποβοήθηση Full Park Assist για παράλληλη ή κάθετη στάθμευση (το σύστημα αναλαμβάνει τον χειρισμό του τιμονιού και των πεντάλ γκαζιού και φρένου), επιτυγχάνοντας το παρκάρισμα στην επιλεγμένη θέση στάθμευσης. 

Εξίσου εντυπωσιακός είναι και ο εξοπλισμός συνδεσιμότητας του νέου PEUGEOT 508: 

PEUGEOT Infotainment System με λειτουργία Mirror Screen συμβατή με Apple CarplayTM, MirrorLink & Android AutoTM και Bluetooth με audio streaming & hands-free kit από το επίπεδο εξοπλισμού Active

PEUGEOT Infotainment & Navigation System με  σύστημα πλοήγησης 3D από το επίπεδο εξοπλισμού Allure

Δυνατότητα ασύρματης επαγωγικής φόρτισης του smartphone (για συσκευές συμβατές με πρωτόκολλο Qi) από το επίπεδο εξοπλισμού GT Line.