Η Hyundai δοκιμάζει τετρακίνητο i30N!

Μπορεί η Hyundai να μπήκε στο club των “big boys” με το φοβερό και τρομερό i30N (δες το εδώνα ουρλιάζει στα χέρια μας) , όμως φαίνεται ότι αυτό δεν (της) είναι αρκετό. Η κορεατική μάρκα τώρα επιβεβαίωσε ότι έχει ετοιμάσει και δοκιμάζει πρωτότυπα ενός πιθανού ανταγωνιστή του VW Golf R. Μιλώντας στο Cars Guide, ο διευθυντής επικοινωνίας της Hyundai στην Αυστραλία, Guido Schenken, ανακοίνωσε ότι είναι πιθανό να δούμε μια τετρακίνητη έκδοση του hot hatch της μάρκας. Άλλωστε, όπως πρόσθεσε ο ίδιος, το AWD layout ήταν μέρος της στρατηγικής για το i30N από την πρώτη μέρα σχεδίασής του.

Εάν το τετρακίνητο μοντέλο που δοκιμάζεται από τους κορεάτες σχεδιάζεται να “κάτσει” απέναντι στο Golf R, τότε θα πρέπει να περιμένουμε και ελαφρύ “τσίμπημα” στο μοτέρ του μοντέλου, καθώς θα πρέπει να είναι ανταγωνιστικό στις επιδόσεις, πέρα από τα κρατήματα, κάνοντας, για παράδειγμα, το σπριντ στα 100 χ.α.ω. από στάση, κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα…

Αφού του δίνεις που του δίνεις κίνηση και στον πίσω άξονα, γιατί δεν του βάζεις κι ένα drift mode;


Το αφεντικό του τμήματος Ν, Albert Biermann, έχει άλλωστε κάνει σαφές εδώ και καιρό ότι ένα τμήμα δημιουργίας ταχύτερων εκδόσεων των μοντέλων μιας εταιρείας, θα πρέπει να έχει τη δυνατότητα να λανσάρει αυτοκίνητα με AWD, και, όπως φαίνεται, το i30 N θα μπορούσε να είναι το πρώτο τέτοιο για τη Hyundai και το Ν. Εάν η τετρακίνητη έκδοση του i30N πάρει το πράσινο φως, θα σημαίνει ότι και το i30 N Fastback θα στέλνει τη δύναμη και στους δύο άξονες. Προφανώς και το Veloster N, το οποίο συνδέεται με το i30, θα λάβει τετρακίνηση. Αλλά, θα πρέπει να περιμένουμε την επιβεβαίωση για το πρώτο, όταν αυτό πάρει την έγκριση.

Ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο που προκύπτει από το ρεπορτάζ των διεθνών Μέσων, είναι η πληροφορία που προήλθε από σύμβουλο της μάρκας, ο οποίος αποκάλυψε ότι το σύστημα τετρακίνησης και το πίσω σύστημα ανάρτησης του Kona είναι συμβατό με το i30: “Και τα δύο μοντέλα χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα και το πίσω μέρος του Kona απλά ταιριάζει τέλεια”. Αυτό επιβεβαιώνει την πληροφορία ότι η Hyundai συνεχίζει να σκέφτεται να ρίξει στην αγορά το Kona N, για το οποίο ο Biermann μας είχε πει πέρυσι ότι έχει δημιουργηθεί “τουλάχιστον ένα πρωτότυπο”.

To i30 Fastback N θα αποκτήσει και αυτό τετρακίνηση, αν εγκριθεί η παραγωγή στο hatchback αδερφάκι του

Εκτός από το σύστημα τετρακίνησης για το οποίο “ψάχνεται” η Hyundai στα Ν, το τμήμα performance της μάρκας “ψάχνεται” με την ιδέα ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στο τέλος του 2019 θα λανσαριστεί μια έκδοση του i30N με κιβώτιο DCT, ενώ δοκιμάζεται, εδώ και έναν μηνα στο Nürburgring, ένα Veloster N με σειριακό κιβώτιο.

 

Το πρωτότυπο HR390

Το μέλλον για τα Hyundai N φαίνεται να είναι συναρπαστικό. Ταχύτατα, ανταγωνιστικά, τετρακίνητα, με κιβώτια διπλού συμπλέκτη και, γιατί όχι ένα πισωκίνητο, κεντρομήχανο, halo car – όπως σας είχαμε αποκαλύψει εδώ. Ελπίζουμε και στην ίδια τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί ως σήμερα η Hyundai, που κάνει το i30N, το πιο value for money της αγοράς…