Η Volskwagen έγραψε 6:05.336 στο Nurburgring!

Πες μας ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σου είναι αδιάφορα. Πες μας ότι δεν μπορείς χωρίς τα ουρλιαχτά των βενζινοκίνητων turbo. Πες μας ότι “ξενερώνουν” την αυτοκίνηση. Και, όσο τα λες αυτά, παρακολούθησε το φοβερό και τρομερό Volkswagen ID-R να εξευτελίζει ό,τι κινείται στο Nurburgring.
Το ηλεκτρικό, απόδοσης 680 ίππων μοντέλο της γερμανικής μάρκας, με τον Romain Dumas στο τιμόνι του, πέτυχε ένα εντυπωσιακό 6:05.336 στην “Πράσινη Κόλαση”, διατηρώντας μια μέση ταχύτητα 206,96 χ.α.ω. Έτσι, σπάει το ρεκόρ του γρηγορότερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου που έχει γυρίσει το Ring. Και όχι μόνο.
Έτσι ξαφνικά και έτσι… σιωπηλά, επιτέθηκε στην Πράσινη Κόλαση και πήρε όποιο σκαλπ βρήκε μπροστά του. Αρκεί να σκεφτείς ότι η σημερινή “βασίλισσα” -των road legal- του Ring είναι η Lamborghini Aventador SVJ, με γύρο στα 6:44, ακολουθούμενη από την Porsche GT2 RS που ολοκλήρωσε τον γύρο μόλις δύο δευτερόλεπτα πιο αργά. Οι δύο Γερμανίδες έσπασαν σχετικά πρόσφατα το ρεκόρ του NIO EP9 (6:45.9), το οποίο με τη σειρά του είχε σπάσει το 6:48 που κρατούσε από το 2009 το Radical SR8LM.
Πάμε ξανά για όποιον δεν τον χώνεψε: Το VW ID-R γύρισε το Nurburgring σχεδόν κατά 40 δευτερόλεπτα πιο γρήγορα από την Aventador SVJ και κατέστρεψε μέχρι και το θρυλικό ρεκόρ του Stefan Bellof με την Porsche 956 (6:11.13).
Παρόλα αυτά, δεν κατάφερε καν να πλησιάσει το εντυπωσιακότατο 5:19.5 που έγραψε το 2018 η Porsche 919 Evo Le Mans Prototype – οπότε μπορεί να πει κανείς ότι ακόμα οι κινητήρες εσωτερικής καύσης “αντιστέκονται” πριν δώσουν τα σκήπτρα του γρηγορότερου σε κάποιο ηλεκτρικό. 

Το ρεκόρ του ID-R έρχεται να προστεθεί σε αυτό που είχε κάνει το ίδιο αυτοκίνητο (με διαφορετικό configuration) στο Pikes Peak το 2018, γράφοντας 7:57 για την ανάβαση .