Η οικογένεια του Ford Puma, μεγαλώνει


Η Ford επεκτείνει περαιτέρω την οικογένεια του νέου Puma με πρόσθετες επιλογές σε κινητήρες, συστήματα μετάδοσης και εκδόσεις εξοπλισμού, προσφέροντας έτσι μία ευρύτερη και πιο ολοκληρωμένη γκάμα για το νέο, compact cross-over, μοντέλο της.

Οι αγοραστές μπορούν τώρα να επιλέξουν για πρώτη φορά εκδόσεις του νέου Puma με τον γνωστό 1.5L EcoBlue ντίζελ κινητήρα της Ford που αποδίδει ισχύ 120 ίππων, με το νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς και μία πολυτελή έκδοση του μοντέλου με την ονομασία ST-Line Vignale.

Ο νέος κινητήρας ντίζελ 1.5L EcoBlue των 120 ίππων του Puma αποτελεί μία εξαιρετική πρόταση για όλους τους οδηγούς που διανύουν πολλά χιλιόμετρα. Ο κινητήρας έχει εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,8 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 118 g/km & 4,5 l/100 km στον WLTP) και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Ένα νέο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που διατίθεται προαιρετικά σε συνδυασμό με τον κινητήρα 1.0L EcoBoost των 125 ίππων προσφέρει εκπομπή CO2 110 g/km με την κατανάλωσή του να φτάνει στα 4,9 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 137 g/km & 6,0 l/100 km στον WLTP). Ο μεγαλύτερος αριθμός σχέσεων μετάδοσης του προηγμένου κιβωτίου και η λειτουργία διπλού συμπλέκτη για ομαλές αλλαγές συμβάλλουν στη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης, στην αθόρυβη λειτουργία και στις καλύτερες επιδόσεις.

Από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς οι αγοραστές του Puma ήταν μεταξύ των πρώτων που ωφελήθηκαν από την ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt της Ford, η οποία εξασφαλίζει βελτιωμένη κατανάλωση βενζίνης. Οι κινητήρες EcoBoost Hybrid προσφέρονται στο νέο Puma σε δύο εκδόσεις ισχύος, σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων:
  •  1.0L EcoBoost Hybrid 125PS: εκπομπή CO2 από 97 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,3 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km & 5,5 l/100 km στον WLTP)
  • 1.0L EcoBoost Hybrid 155PS εκπομπή CO2 από 99 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,4 l/100 km στον κύκλο NEDC (από 126 g/km & 5,5 l/100 km στον WLTP)
Με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ο κινητήρας 1.0L EcoBoost 125PS προσφέρει εκπομπή CO2 από 103 g/km και κατανάλωση καυσίμου 4,5 l/100 km στον κύκλο NEDC (131 g/km & 5,7 l/100 km στον WLTP).

Βασισμένο στη σπορ έκδοση ST-Line, το νέο Puma ST-Line Vignale αναβαθμίζει το επίπεδο πολυτέλειας και εξοπλισμού. Μοναδικές λεπτομέρειες στο σχεδιασμό περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, το άνω τμήμα της μάσκας καθώς και το πλαίσιό της σε σατινέ αλουμίνιο, το κάτω τμήμα της μάσκας από έβενο, το κάτω τμήμα του πίσω προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος, καθώς και μία μεγάλη πίσω αεροτομή. Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει προβολείς LED, δερμάτινα καθίσματα Windsor με θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, δερμάτινο τιμόνι Manacor, premium ηχοσύστημα της B&O και σύστημα Ford KeyFree.
Οι υπόλοιπες εκδόσεις του νέου Puma - Trend, Titanium, Titanium X και ST-Line X - περιλαμβάνουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους καινοτόμες τεχνολογίες όπως το Local Hazard Information της Ford που λειτουργεί μέσω μόντεμ FordPass Connect, καθώς και την ευέλικτη λύση αποθήκευσης Ford MegaBox στο χώρο φόρτωσης, στον οποίο μπορούν να αποθηκευτούν μη σταθερά αντικείμενα ύψους έως 115 cm – όπως γλάστρες ή μπαστούνια του γκολφ – σε κάθετη θέση.
Επιπλέον, η Ford ανακοίνωσε ότι ένα νέο Puma ST, το οποίο φέρει την υπογραφή της Ford Performance, θα πλαισιώσει τη γκάμα, αργότερα μέσα στη χρονιά.