Ευρωπαϊκό ντεμπούτο για την ηλεκτρική Mustang Mach-E GT των 465 ίππων

 

Η Ford αποκάλυψε για πρώτη φορά στην Ευρώπη την υψηλών επιδόσεων νέα Mustang Mach-E
GT
, η οποία έχει την ικανότητα να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h σε χρόνο 3,7 δευτερόλεπτα.

 

Στην πράξη, κανένα άλλο αυτοκίνητο στην κατηγορία δεν μπορεί να επιταχύνει ταχύτερα από τη νέα Mustang Mach-E
GT
, ένα προηγμένο SUV που διαθέτει τετρακίνηση και τροφοδοτείται από μπαταρία
και ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 465 ίππων.

 

Η Mustang Mach-E GT θα υποστηρίζεται από ένα κορυφαίο στη βιομηχανία οικοσύστημα που εξασφαλίζει διαρκή πρόσβαση σε σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη γεγονός που εξασφαλίζει στους οδηγούς απόλυτη ξεγνοιασιά. Η Ford ανακοίνωσε ότι οι αγοραστές της Mustang Mach-Ε- που θα προβούν σε παραγγελία του μοντέλου από φέτος μέχρι και το 2021 θα μπορούν να απολαμβάνουν πέντε χρόνια δωρεάν πρόσβαση 2 στο Δίκτυο Φόρτισης FordPass, το οποίο έχει αυξηθεί κατά 25% σε λιγότερο από ένα χρόνο και τώρα περιλαμβάνει πάνω από 155.000 σταθμούς φόρτισης σε όλη την Ευρώπη.

 

Επιπρόσθετα, οι πελάτες της Mutang Mach-E θα επωφελούνται από τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης για ένα χρόνο στο δίκτυο ταχείας φόρτισης της κοινοπραξίας IONITY που τώρα έχει δημιουργήσει πάνω 270 σταθμούς με στόχο
ο αριθμός αυτός να φτάσει τους 400 μέχρι το τέλος της χρονιάς.

 

Η Mustang Mach-E GT έκανε το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο της στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας, καθώς η Ford συνεχίζει το roadshow με την ονομασία Go Electric. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία της Ford που περιλαμβάνει συναρπαστικές διαδραστικές δραστηριότητες που συμβάλλουν τόσο στην απομυθοποίηση της ηλεκτροκίνησης, όσο και στην ενημέρωση των καταναλωτών για τα διαφορετικά είδη και οφέλη των ηλεκτροκίνητων συνόλων.

 

«Η νέα Mustang Mach-E GT αποτελεί την επιτομή των αμιγώς ηλεκτρικών επιδόσεων. Όμως, οι επιδόσεις δεν έχουν καμία αξία αν δεν είσαι
σίγουρος πώς να τις χρησιμοποιήσεις. Με τις πρωτοβουλίες μας για την ανάπτυξη υποδομών φόρτισης, οι κάτοχοι των Mustang Mach-E θα απολαμβάνουν την εμπειρία οδήγησης μιας ηλεκτρικής Mustang, γνωρίζοντας ότι μπορούν να επαναφορτίζουν γρήγορα και εύκολα σε όλη την
Ευρώπη» δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης.

 

Επιδόσεις που ηλεκτρίζουν

 

Η Mustang Mach-E GT προσφέρει τις επιδόσεις και το χαρακτήρα της εμβληματικής
σπορ Mustang αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ συγχρόνως μπορεί να
μεταφέρει με άνεση μέχρι και πέντε άτομα. Ένα σύστημα κίνησης αποτελούμενο από
δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν ισχύ 465 ίππων κατανέμει
τη διαθέσιμη ροπή των 830
Nm ανεξάρτητα στον εμπρός και πίσω άξονα για ακόμα πιο
άμεση απόκριση. Η επιτάχυνση 0
-100 km/h της νέας Mustang Mach-E GT είναι εφάμιλλη με εκείνη του Tesla Model Y. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται από τον
ηλεκτρονικό κόφτη στα
200 km/h.

 

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει την
προσαρμοζόμενη ανάρτηση
MagneRide, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών, κόκκινες δαγκάνες φρένων
και μοναδικά εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένων των
Grabber Blue και Cyber Orange. Στο εσωτερικό, μία οθόνη αφής full HD με διαγώνιο 15.5” υποστηρίζει την επόμενη γενιά του
συστήματος επικοινωνίας και ψυχαγωγίας
SYNC, το οποίο στην πραγματικότητα μαθαίνει από τις συνήθειες
του οδηγού για να κάνει έξυπνες υποδείξεις. Στο αναβαθμισμένο εσωτερικό εντυπωσιάζουν
τα καθίσματα της
Ford Performance και ένα μοναδικό
τιμόνι με σουέντ ένθετα.

 

Η Mustang Mach-E GT περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό της μία
μπαταρία 88 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα) με προβλεπόμενη
αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο WLTP έως 500 km. Το μοντέλο υποστηρίζεται από το
σύστημα
Intelligent Range, το οποίο έχει την ικανότητα να προβλέπει
με μεγαλύτερη ακρίβεια την αυτονομία που απομένει αξιοποιώντας δεδομένα, όπως
οι προηγούμενες συνήθειες του οδηγού, οι καιρικές προβλέψεις, αλλά και δεδομένα
από άλλες
Mustang MachE.

 

Η Ford ανακοίνωσε επίσης
ότι η βασική
Mustang MachE στην έκδοση με τη
μεγάλη μπαταρία και τετρακίνηση έχει επιτάχυνση
0-100 km/h σε 5,1 δευτερόλεπτα
– επίδοση εφάμιλλη με εκείνη του Tesla Model Y Long Range – και προβλεπόμενη ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο WLTP έως 540 km.

 

Η εταιρεία προσφέρει ξεγνοιασιά στην
οδήγηση στους κατόχους των ηλεκτρικών και
plugin υβριδικών οχημάτων της μέσω του Δικτύου
Φόρτισης
FordPass, που αποτελεί το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιων σταθμών φόρτισης στην Ευρώπη με την προσθήκη
περίπου 30.000 σταθμών από τον Οκτώβριο του 2019.

 

Σε συνεργασία με τη NewMotion, οι πελάτες της Ford θα μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή
FordPass για να εντοπίζουν, να καθοδηγούνται, να πληρώνουν και να
παρακολουθούν τη διαδικασία φόρτισης, σε τοποθεσίες που βρίσκονται σε 21 χώρες
– ενεργοποιώντας και πληρώνοντας για τις υπηρεσίες που απολαμβάνουν από ένα
λογαριασμό απλουστεύοντας έτσι την εμπειρία του χρήστη.

 

Η Ford είναι επίσης
ιδρυτικό μέλος και μέτοχος της κοινοπραξίας
IONITY που προσφέρει υψηλής ισχύος σταθμούς
φόρτισης κατά μήκος των αυτοκινητοδρόμων σε κεντρικές Ευρωπαϊκές τοποθεσίες. Το Δίκτυο Φόρτισης FordPass και η κοινοπραξία IONITY είναι ιδιαίτερα επωφελή για ιδιοκτήτες
ηλεκτροκίνητων οχημάτων, οι οποίοι δεν έχουν εγκατάσταση για ιδιωτικό σημείο
φόρτισης στο σπίτι ή στην εργασία.

 

Με μέγιστη ισχύ φόρτισης 150 kW σε ένα φορτιστή της κοινοπραξίας IONITY, η Mustang Mach-E υπολογίζεται ότι θα προσθέτει στην αυτονομία της κατά μέσο όρο 119
km με φόρτιση διάρκειας μόλις 10 λεπτών στην έκδοση με τη
μεγάλη μπαταρία και πίσω κίνηση. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να
εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία στο πρωτόκολλο WLTP μέχρι
610
km.

 

Δεν υπάρχει μια λύση που να ικανοποιεί όλες τις ανάγκες

 

Η Ford πιστεύει ακράδαντα ότι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για ένα πιο αποδοτικό
ενεργειακά μέλλον είναι η προσφορά μιας ευρείας γκάμας εξηλεκτρισμένων
συστημάτων κίνησης. Η Ford λανσάρει για το λόγο αυτό 17 νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι
το τέλος της επόμενης χρονιάς.

 

Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία έκανε έκκληση σε
κυβερνήσεις, βιομηχανίες και ιδρύματα για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης με
ταχύτερη επέκταση των δημόσιων υποδομών φόρτισης.
Εν τω μεταξύ, η πολυσυλλεκτική γκάμα υβριδικών οχημάτων της
Ford βοηθά περισσότερους πελάτες να μειώνουν
το κόστος καυσίμου, ενώ συγχρόνως υποστηρίζει τις πρωτοβουλίες για καθαρό
ατμοσφαιρικό αέρα και συνεισφέρει στη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

 

Το 75% των μοντέλων Puma που
πωλήθηκαν τον φετινό Αύγουστο εξοπλίζονταν με τον ήπια υβριδικό κινητήρα
EcoBoost 48-volt. Το ίδιο διάστημα, το 55% των πωλήσεων του νέου Kuga αποτελούνταν
από εκδόσεις
PlugIn Hybrid.

 

Μία δοκιμή επί Βρετανικού εδάφους με 20 αντίτυπα του Transit Custom Plug-In Hybrid van που κάλυψαν πάνω από 240.000 km, έδειξε ότι το 75% της
χιλιομετρικής κάλυψης του στόλου στο Κεντρικό Λονδίνο ολοκληρώθηκε με χρήση
αμιγούς ηλεκτροκίνησης – μειώνοντας δραστικά έτσι τις εκπομπές ρύπων στο κέντρο
της πόλης.

 

Οι πλήρως υβριδικές εκδόσεις των Ford SMAX και Galaxy προστίθενται σε
εκείνες του
Mondeo Hybrid από τις
αρχές τις επόμενης χρονιάς μετά από επένδυση ύψους 42 εκατομμυρίων ευρώ στο
εργοστάσιο της
Ford στη
Βαλένθια της Ισπανίας, συμπεριλαμβανομένης μιας προηγμένης εγκατάστασης για
συναρμολόγηση μπαταριών.

 

«Οι πωλήσεις μιλούν από μόνες τους. Πιστεύουμε
ότι οι πελάτες διαπιστώνουν ότι η ήπια υβριδική, η πλήρως υβριδική και η
pluginυβριδική τεχνολογία ταιριάζει άριστα στον τρόπο ζωής τους
και γι’ αυτό βλέπουμε μία ενθαρρυντική πορεία πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων
μοντέλων μας,» δήλωσε ο  
Rowley.

 

Μέγιστη ηλεκτρική ώθηση

 

Το Ευρωπαϊκό ντεμπούτο του στο Rotterdam έκανε και η πλήρως ηλεκτρική Mustang MachE 1400 – ένα μοναδικό στο είδος του πρωτότυπο με ισχύ πάνω από 1.400
ίππους.

 

Αποτελώντας το αποτέλεσμα 10.000 ωρών συνεργασίας της Ford Performance με τους ειδικούς της
RTR Vehicles, η Mustang MachE 1400 έχει ως στόχο να γεφυρώσει το κενό μεταξύ αυτού που
μπορεί να κάνει ένα ηλεκτρικό όχημα και του τι συνήθως πιστεύουν οι πελάτες ότι
μπορεί να κάνει
.

 

Η αεροδυναμική της Mach-E 1400 έχει βελτιστοποιηθεί με τη χρήση κατάλληλων πάνελ στα ανάλογα σημεία,
ενώ επτά μοτέρ προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα να διαμορφώσει διαφορετικά set-up που να ανταποκρίνονται σε ποικίλα σενάρια οδήγησης – από
ντριφταρίσματα μέχρι αγώνες σε πίστες.

 

«Το ένα είναι ένα μοντέλο παραγωγής, το άλλο ένα ακραίο
πρωτότυπο. Όμως, η Mustang Mach-E GT και η Mustang Mach-E 1400 έχουν κάτι κοινό, και αυτό είναι η άμεση και προσαρμόσιμη ισχύ τους, που
δημιουργεί μία οδηγική εμπειρία την οποία πρέπει να βιώσεις για να πιστέψεις»
σχολίασε ο Rowley.