Ποια είναι η McLaren P16


  H McLaren είναι ένας κατασκευαστής ο οποίος έκανε πολλά βήματα, σε πρακτικά, μόλις μία δεκαετία και κάτι, ως προς τη κατασκευή αυτοκινήτων δρόμου. Σε αυτή τη πορεία, δημιούργησε μερικά επικά αυτοκίνητα (675LT), κάποια που είχαν μερικά θεματάκια (600LT & 720S) και κάποια που είχαν απο μερικά θεματάκια μέχρι τεράστια προβλήματα (P1). Βέβαια, όντας οι καινούργιοι, δε θα είμαστε και πάρα πολύ επικριτικοί μαζί τους, αρκετά άκουσαν απο τους πελάτες και τους επενδυτές τους τα τελευταία 2 χρόνια ιδίως.

 


  Η πρώτη McLaren που έφερε κάποιας μορφής υποβοήθηση απο ηλεκτροκινητήρα, ήταν η P1. H P1, είναι εφοδιασμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα 177 ίππων και 260 Nm ροπής, που της δίνει μία ηλεκτρική αυτονομία 10 χιλιομέτρων και δουλεύει στο μεγαλύτερο ποσοστό, παράλληλα με το κινητήρα εσωτερικής καύσης της. Ωστόσο, η P1, πρακτικά, είναι plug-in hybrid, καθώς το αυτοκίνητο συνοδεύεται απο ειδικό φορτιστή, οπότε και μπορεί να φορτίσει κανείς τη μπαταρία και χωρίς να απαιτηθεί η εκκίνηση και χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το να πούμε ωστόσο οτι η P1 ήταν επιτυχημένη, με τόσες ιστορίες τρόμου απο ιδιοκτήτες που είχαν μία σωρεία προβλημάτων με το υβριδικό της σύστημα, θα ήταν τουλάχιστον ψέμα. Φυσικά, μιλάμε για επισκευές μέχρι και εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, για προβλήματα που προέκυψαν συνήθως, μετά το πέραν της εγγύησης.

 


  Η McLaren ωστόσο φαίνεται οτι μαθαίνει απο τα λάθη της, γεγονός που φάνηκε απο το 3ο τετράμηνο του 2019, όπου και η ποιότητα συναρμογής των αυτοκινήτων της αποκαταστάθηκε πλήρως και οι επισκέψεις για επισκευές προβλημάτων δεν είναι πλέον κομμάτι της καθημερινότητας των κατόχων, σύμφωνα με τους ίδιους πάντοτε. Έτσι, η McLaren φαίνεται πως ετοιμάζει ένα plug-in hybrid διάδοχο για να αναλάβει τα ινία της σειράς Sports Series, όπου τώρα υπάρχουν οι 540C, 570S, 600LT (και οι αντίστοιχε Spider εκδόσεις αυτών) & η 570GT.

 


  Απο όσο φαίνεται, η McLaren αποσκοπεί στο να μπει στο κομμάτι αγοράς των Honda NSX, Mercedes AMG GT, Aston Martin Vantage, Jaguar F-Type & 911 Turbo / Turbo S. Σύμφωνα με μία πηγή μας που έχει άμεση σχέση με τη McLaren, γνωρίζουμε οτι το αυτοκίνητο θα φέρει ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με e-machine (ο ηλεκτορκινητήρας δηλαδή θα είναι μέρος του ή άμεσα συνδεδεμένος πριν απο αυτό) και ο κινητήρας μάλλον θα είναι V6 twin-turbo, αντί του 4λιτρου V8.

 


  Πληροφορηθήκαμε επίσης, οτι το πίσω μέρος της μοιάζει αρκετά με το φρεσκαρισμένο NSX και οτι πιθανόν οι top-of-the-line εκδόσεις θα έχουν και εμπρός ηλεκτροκινητήρα/ρες, καθιστόντας τες τις πρώτες τετρακίνητες McLaren.

 


  Απο σκοπιάς επιδόσεων και στησίματος, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πιο sport απο τη GT, αλλά οχι και τόσο γρήγορο ώστε να απειλεί τη μεγαλύτερη αδερφή της, 720S. Το λανσάρισμα αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του επόμενου έτους, ωστόσο μάθαμε οτι υποψήφιοι πελάτες θα δουν το συγκεκριμένο μοντέλο σε prive παρουσιάσεις πολύ άμεσα, καθώς αποτελεί το "σημαντικότερο αυτοκίνητο που δημιούργησαν ποτέ". Και αυτό είναι μία βαριά δήλωση. Προς το παρόν, εμείς μπορούμε να αρκεστούμε στα spy shots και στα σχέδια απο τις πατέντες που κατέβαλε η εταιρεία.











Photo Sources 

Spy shots : Motor1

Patent Photos : Motor Trend