Η Peugeot και η Total ετοιμάζουν το Hypercar για το Le Mans!

 

  Σύμφωνα με τον
Διεθύνοντα Σύμβουλο της Peugeot, Jean Philippe Imparato, «οι 24 ώρες του Le
Mans είναι το ιερό δισκοπότηρο του κόσμου της αυτοκίνησης. Είναι ο αγώνας που καθορίζει
τον νικητή του. Για εμάς, ο αγώνας αυτός μας έχει προσφέρει 3 νίκες, καθώς
επίσης και ατελείωτο ιδρώτα, δάκρυα και χαρά και ένα μοναδικό πνεύμα
ομαδικότητας με την ΤΟΤΑL, με την οποία γιορτάζουμε φέτος 25 χρόνια
συνεργασίας».

 

  Η επιλογή της
κατηγορίας LMH “Le Mans Hypercar”, είναι αποτέλεσμα διάφορων κριτηρίων, ένα εκ
των οποίων ήταν η αεροδυναμική ελευθερία, η οποία με την βοήθεια της Peugeot
Design θα αναδείξει πλήρως τις αισθητικές λεπτομέρειες της μάρκας.   

 

  Η PEUGEOT, σε
συνεργασία με την ΤOTAL, έχει ξεκινήσει το σχεδιασμό του ηλεκτρο-υβριδικού
Hypercar με την μοναδική σχεδίαση, με ισχύ 500 kW και κίνηση στους 4 τροχούς.
Μετά την παρουσίαση διάφορων φάσεων της βασικής μελέτης, του αεροδυναμικού
σχεδιασμού και της αρχιτεκτονικής του κινητήρα, διαμορφώθηκε το πλαίσιο της
συνύπαρξης ηλεκτρικής και υβριδικής τεχνολογίας. 

 

 

 

Jean-Philippe Imparato, Διευθύνων Σύμβουλος PEUGEOT

 

«Η Peugeot ανόιγει
ένα νέο κεφάλαιο, αυτό της «
neo performance. Επιστρέφουμε στους αγώνες αντοχής γιατί έχουμε την δυνατότητα να
δουλέψουμε με έναν διαφορετικό τρόπο, με την υβριδοποίηση του καυσίμου και της
ηλεκτροκίνησης. Η
PEUGEOT Sport αλλάζει την
ταυτότητά της και λανσάρει με το σήμα της μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών
επιδόσεων. Πρώτο μοντέλο αυτής της κτηγορίας αποτελεί το νέο
Peugeot 508 με 360 ίππους, κίνηση στους 4 τροχούς και 46g  C02.

 

 

Philippe Montantême, Διευθυντής Στρατηγικής,
Μάρκετινγκ και Έρευνας
TOTAL

 

«Μετράμε 25 χρόνια
στενής συνεργασίας με την  
TOTAL καθώς και σημαντικής παρουσίας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Tο πρότζεκτ «Hypercar του Le Mans» μας προσφέρει δυνατότητες κοινής ανάπτυξης
σε ολόκληρο το σύστημα ενέργειας του αυτοκινήτου: απο την αποδοτικότητα του
καυσίμου, έως το λιπαντικό που είναι σχεδιασμένο ειδικά για υβριδικά οχήματα».

 

Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής PEUGEOT Sport

 

«Το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο, με
έναν – όπως υπαγορεύουν οι κανονισμοί – ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 200
kW στον μπροστινό άξονα. Το συνολικό
επίπεδο ισχύος του θα είναι πανομοιότυπο με αυτό ενός 100% θερμικού αυτοκινήτου
με κίνηση στους 2 τροχούς (500
kW ή περίπου
680 άλογα)  που θα κατανέμεται στους δύο
άξονες».

 

 

Matthias Hossann, Διευθυντής PEUGEOT Design

 

«Η νεά κατηγορία Le Mans Hypercar  προσφέρει μία άνευ προηγουμένου, ιστορική ευκαιρία για συνεργασία
ανάμεσα στις ομάδες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και τις ομάδες σχεδιασμού. Οι κανονισμοί
απαντούν απόλυτα στις ανάγκες  της Peugeot για την ενσωμάτωση του οράματος της για το μέλλον
στο επόμενο αυτοκίνητω αγώνων που θα κατασκευάσει».