Πως το Tuatara έπιασε 533 χλμ / ώρα


   Αρχικά, οφείλουμε να συγχαρούμε και να βγάλουμε το καπέλο στους ανθρώπους της SCC North America, καθώς με το 532.8 χλμ/ώρα, έσπασαν το ρεκόρ του Koenigsegg Agera RS μετά απο μόλις 3 χρόνια, στον ίδιο ακριβώς δρόμο. Το Agera RS, είχε γράψει τότε 458 χλμ/ώρα. To Tuatara, έγραψε 74.8 χλμ/ώρα παραπάνω. Στο ρεκόρ της Bugatti δεν θα κάνουμε αναφορά, καθώς δεν έγινε σε κλειστό κομμάτι δημοσίου δρόμου (αλλά σε πίστα δοκιμών) και δεν ήταν και προς τις δύο κατευθύνσεις, όπως έκαναν τα Agera RS και Tuatara.

 


  Στις 10 Οκτωβρίου, έξω απο το Las Vegas, στη περιοχή Pahrump της Nevada, η αστυνομία έκλεισε ένα κομμάτι 7 μιλίων της State Route 610, η οποία είναι και η ευθεία των ρεκόρ. Στο τιμόνι του Tuatara, βρίσκεται ο βρετανός οδηγός αγώνων Oliver Webb. O Oliver, κατάφερε να σημειώσει μία μέση ταχύτητα 508.73 χλμ/ώρα, με τη μέγιστη να είναι 532.93 . Για να κατανοήσουμε για τι ταχύτητα πρόκειται, 533 χλμ/ώρα αντιστοιχούν σε 148 μέτρα/δευτερόλεπτο ! Ή αλλιώς, περίπου 3 οικοδομικά τετράγωνα / δευτερόλεπτο.

 


  Προκειμένου ένα ρεκόρ να θεωρηθεί έγκυρο, το αυτοκίνητο πρέπει να διανύσει την ίδια διαδρομή και προς τις δύο κατευθύνσεις, σε διάστημα μίας ώρας και το ρεκόρ είναι ο μέσος όρος των δύο. Το παρόν έδωσαν φυσικά και οι εμπειρογνώμονες των Ρεκόρ Γκίνες, οι οποίοι έλεγξαν τις συσκευές GPS ως προς την ακρίβεια των μετρήσεων τους, οι οποίες υπολογίζουν τη ταχύτητα ως το μέσο όρο απο τις μετρήσεις που λαμβάνουν απο τους 15 δορυφόρους με τους οποίους είναι συγχρονισμένες.

 


  Πέραν του ρεκόρ του "Ταχύτερου Αυτοκινήτου Παραγωγής", το Tuatara έσπασε και τα εξής ρεκόρ :

  1. "Fastest Flying Mile on Public Road" : @503.92 χλμ/ώρα
  2. "Fastest Flying Kilometer on Public Road" : @517.16 χλμ/ώρα
  3. "Highest Speed Achieved on Public Road" : @532.93 χλμ/ώρα

 


  Προκειμένου να μπορέσει να κατακτήσει το τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής, το Tuatara του ρεκόρ πρέπει :

  1. Να είναι αυτοκίνητο παραγωγής, ίδιο με αυτό που θα λάβει ο κάθε πελάτης
  2. Να διανύσει την ίδια διαδρομή και προς τις δύο κατευθύνσεις, προκειμένου να συνυπολογιστεί ο παράγοντας του ανέμου και της κλίσης του οδοστρώματος, το οποίο ενδεχομένος να ευνοούσε το αυτοκίνητο αν ήταν μόνο προς μία κατεύθυνση.

 


  Ο διευθύνων σύμβουλος της SCC North America, Jerod Shelby, δήλωσε : "Πέρασαν 10 χρόνια απο τη φορά που σπάσαμε το ρεκόρ με το πρώτο μας αυτοκίνητο, το Ultimate Aero και το Tuatara είναι κλάσης ανώτερο απο εκείνο. Οι επιδόσεις του αντικατοπτρίζουν την αφοσίωση και τη προσπάθεια που καταβάλαμε για να σπάσουμε αυτό το ρεκόρ. Φτάσαμε πολύ κοντά στο να επιτύχουμε τις θεωρητικές επιδόσεις μας, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς στις πραγματικές δοκιμές, υπάρχει μία πληθώρα παραγόντων που μπορεί να επηρεάσει το τελικό αποτέλεσμα".

 


  Ο Oliver Webb δήλωσε : "To αυτοκίνητο μπορούσε να δώσει ακόμη περισσότερα. Είχε να δώσει περισσότερα. Δυστυχώς οι πλάγιοι άνεμοι, δεν του επέτρεψαν να δώσει κάτι παραπάνω απο τα 533. Όπως είπα και στο Jerod, το αυτοκίνητο είχε υπόλοιπο επιδόσεων να προσφέρει, γεγονός που φάνηκε απο το οτι έκανε το 500 στο 533, σε κάτω απο 5 δευτερόλεπτα".

 

  Εδώ, το βίντεο με το ρεκόρ : https://www.youtube.com/watch?v=N22JfNHiC1k